Zoeken Vraag het forum

Zwanger zonder zaadlozing?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemos

Beste,

Mijn partner en ik hebben besloten een kindje te willen maar hij wil niet ‘plannen’. Tevens kan hij niet klaarkomen (daar heb ik mij inmiddels bij neergelegd) en nu ben ik bang dat het een onmogelijke quest is.

Zelf houd ik mijn cyclus goed in de gaten en probeer ik rond de ovulatie tijd te vrijen, maar het libido van mijn man is helaas laag en zijn kinderwens heeft minder haast en is minder groot dan die van mij.

Hoe groot of klein is de kans dat het nu gaat lukken? Ik vraag mij af of dit uberhoubt zin heeft. Iemand advies?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zonder zaadlozing ga je niet zwanger raken… je man zou met dat probleem eens naar de dokter moeten..

hij wil niet ‘plannen’  ,  heeft minder haast en is minder groot dan die van mij  Heeft je man ueberhaupt wel een kinderwens?  Of is jou wens de vader van de gedachte?

Reageren
    Anoniemos

Hij wil er helaas niet mee naar de dokter, hij wil er niet aan werken en volgens hem is het psychisch en mist hij het niet. Ik heb het maar te accepteren.

Je hebt wel gelijk, ik wil heel graag en hij ‘vind het goed’. Dat klinkt wat cru, maar hij is er in ieder geval niet tegen.

Reageren
    John (moderator)

Hij heeft dus geen kinderwens. Hij vindt het goed en is er niet op tegen omdat hij weet dat het toch niet kan. En hij wilt er ook niks aan doen.

Je gaat zo echt niet zwanger raken.  Misschien een vervelende vraag maar:  Is jullie relatie eigenlijk wel goed?

Reageren
Reageer op: Zwanger zonder zaadlozing?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.