- Anoniemos5 augustus 2017 om 08:20
Beste,
Mijn partner en ik hebben besloten een kindje te willen maar hij wil niet ‘plannen’. Tevens kan hij niet klaarkomen (daar heb ik mij inmiddels bij neergelegd) en nu ben ik bang dat het een onmogelijke quest is.
Zelf houd ik mijn cyclus goed in de gaten en probeer ik rond de ovulatie tijd te vrijen, maar het libido van mijn man is helaas laag en zijn kinderwens heeft minder haast en is minder groot dan die van mij.
Hoe groot of klein is de kans dat het nu gaat lukken? Ik vraag mij af of dit uberhoubt zin heeft. Iemand advies?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2017 om 11:51Zonder zaadlozing ga je niet zwanger raken… je man zou met dat probleem eens naar de dokter moeten..
hij wil niet ‘plannen’ , heeft minder haast en is minder groot dan die van mij Heeft je man ueberhaupt wel een kinderwens? Of is jou wens de vader van de gedachte?
ReagerenAnoniemos5 augustus 2017 om 12:31Hij wil er helaas niet mee naar de dokter, hij wil er niet aan werken en volgens hem is het psychisch en mist hij het niet. Ik heb het maar te accepteren.
Je hebt wel gelijk, ik wil heel graag en hij ‘vind het goed’. Dat klinkt wat cru, maar hij is er in ieder geval niet tegen.
ReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2017 om 12:39Hij heeft dus geen kinderwens. Hij vindt het goed en is er niet op tegen omdat hij weet dat het toch niet kan. En hij wilt er ook niks aan doen.
Je gaat zo echt niet zwanger raken. Misschien een vervelende vraag maar: Is jullie relatie eigenlijk wel goed?
Reageren