Zoeken Vraag het forum

Wel/niet zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje656

Goedendag, ik weet dat er al 1000 keer dezelfde vraag is gesteld, maar wie kan mij helpen.

Maandag ochtend een zwtest gedaan, hier kwam een lichte streep binnen de tijd dat het afgelezen mag worden. Testen erna allemaal negatief. 8 mei was mijn laatste menstruatie. Vorige week wat lichtroze bloedverlies maar heel weinig. Verder wel ongi krampen gehad maar tot nu toe zet het dus niet door.  ( op foto is die iets onduidelijker als in t echt)

7 reacties
    Reageren
    Anoniempje656

Foto krijg ik niet bijgevoegd omdat deze te groot is??

Reageren
    anoniempje656

Niemand die mij kan helpen???

Reageren
    John (moderator)

Als het bestand te groot is, lukt dat inderdaad niet.

Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie en hoe lang duurt je cyclus normaliter? Zijn je menstruaties normaal altijd precies op tijd?

Reageren
    anoniempje656

8 Mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb altijd een cyclus van 27/28 dagen.

Foto komt van mijn telefoon maar hij geeft inderdaad aan dat hij te groot is. Geen idee hoe ik hem dan wel kan plaatsen

Reageren
    John (moderator)

Heeft ook niet zo veel zin, als de testen erna allemaal negatief waren.  Dan is het niet waarschijnlijk dat je zwanger bent. Je bent nu dus 2 dagen overtijd. Wacht nog even een paar dagen en doe dan een nieuwe test als je menstruatie verder uitblijft.

Reageren
    Anoniempje656

Dacht ik dus ook maar huisarts zegt een streep is een streep oftewel positief..

Reageren
    John (moderator)

Ja, maar niet als je daarna negatieve testen hebt.

Reageren
Reageer op: Wel/niet zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.