Zoeken Vraag het forum

Ovulatie bekend en innestelingnbloedingn gehad op NOD

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bobobo

Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en test elke dag met een sensitest. Ben zeker van mijn eisprong en dus zeker van 4 dagen overtijd. Heb een innestelingsbloeding gehad tijdens mijn NOD en de dag erna. In feb een vroege miskraam gehad. Ben ik nu wel niet zwanger. Ik heb licht gespannen borsten en verder denk ik echt dat er iets gebeurt in mijn buik maar als de testen allemaal negatief zijn blijven wordt ik hier onzeker van.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb een innestelingsbloeding gehad tijdens mijn NOD en de dag erna.  Voor een innestelingsbloeding is dat eigenlijk wel wat laat… Het zou dus ook je menstruatie geweest kunnen zijn.

Ben zeker van mijn eisprong en dus zeker van 4 dagen overtijd  Dit is een regel die niet altijd opgaat…dat ligt toch helemaal aan de lengte van de cyclus.  Hoe weet je zo zeker wanneer je de eisprong had?

Reageren
    Bobobo

De innestelingsbloeding was niet meer dan elke dag 1 druppel bloed.   Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook innestelingsbloeding gehad en dit was nagenoeg gelijk. Dus denk voor 99% zeker te zeggen dat dit mijn mijn ongesteldheid is geweest.

Ik heb ovulatie test gedaan en tijdens dag 18 in mijn cyclus positief ovulatie streepje gehad. Vanaf daar tel ik 14 dagen bij op en dan zit ik op 32 dagen in mijn cyclus. Dat is nu 4 dagen geleden aangezien ik op dag 36 zit. Tijdens dag 32 dus een (bloeding/druppel rood bloed) gehad. En zojuist weer een test gedaan (early test etos) en weer negatief.

Heb nu drie verschillende testen gedaan: etos early, kruidvat, sensitest dipstick.

Hoop dat ik een bloedtest mag doen binnekort want dit is slopend.

Reageren
    John (moderator)

Dan was inderdaad niet je menstruatie… Ga over enkele dagen dan maar voor een bloedtest.

Reageren
    Bobobo

hrb gister einde middag een bloedtest laten doen. En minder dan 1 HcG in mijn bloed. Niet zwanger dus. Deze uitslag geeft me in iedergeval duidelijkheid maar alsnog snap ik er niks van. Ik ben zeker van dat die 2 druppels geen ingesteldheid is geweest. Ik denk dat mijn hormonen in de war zijn. Kan het dat je een maand overslaat met ongesteld worden?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou inderdaad wel kunnen

Reageren
    Bobobo

en vandaag op dag 37 van cyclus ongesteld geworden. Was dus toch een innesteling en blijkbaar dus een verkeerd vruchtje oid. Tweede keer helaas. Hopelijk volgende keer eentje die blijft zitten. Bedankt voor de reacties

Reageren
Reageer op: Ovulatie bekend en innestelingnbloedingn gehad op NOD
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.