- Anoniem15 maart 2016 om 19:20
Heb al enige dagen, wellicht ruim een week last van moeheid, af en toe grieperig gevoel, en soms wat koud en gloeiend afwisselend. Geen koorts, wel wat last van keel en neus. Eetlust is goed, en gevoel neemt id middag en namiddag soms echt toe, id ochtend redelijk OK.Afvallen etc dus niet koorts niet, heb wel nog ontsteking tandvlees en kies maar daarvoor ga ik in behandeling, of ben ik inmiddels. Allemaal wat verontsrustend, althans dnk ik dan.
7 reactiesReagerenAnoniem16 maart 2016 om 10:52Ben je toevallig in de overgang?
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2016 om 11:20Het kan best de griep zijn die in aantocht is. Ze heerst, dus dat helemaal niet vreemd zijn.
ReagerenAnoniem16 maart 2016 om 14:34Tsja, dat opperde mijn vriendin ook al, beetje keelpijn verder, maar dat zou zo maar kunnen dus. Ook wat stress gehad dus samen kan dat best die symptomen hebben.
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2016 om 14:48Als je daar ook nog wat keelpijn bij hebt, is dat het meest voor de hand liggend.
ReagerenAnoniem23 maart 2016 om 19:04Nou nog steeds, wat gloeiend, grieperig last van keel, maar 37,5 of soms lager, moet toch iets zijn, of doorzetten. Erg vervelend, dit. maar ja geen echte koorts, huisarts een paar dagen geleden ook gemeten, erg vreemd.
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2016 om 19:19De griep kan helaas een lange aanlooptijd hebben…
Reageren
Als de klachten blijven aanhouden, toch maar weer terug naar de huisartsAnoniem24 maart 2016 om 10:33Ok, dank je, ik kijk het nog even aan, en ga idd maar naar de huisarts als het blijft
Reageren