Zoeken Vraag het forum

Vermoeidheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jurre

Hallo ik heb al een aantal jaren last van vermoeidheid eigenlijk sinds ik naar de middelbare school ga

Vaak komt de vermoeidheid plotseling en schrik ervan ik voel me dan erg slap en moe in al mijn spieren ook heb ik last van vermoeidheid in mijn ogen ik gebruik ook lenzen die doe ik wel vaker eerder uit

Ook geluiden lijken harder binnen te komen

Ook lijkt het zich veel vaker voor te komen rond eind in de middag

De aanval of wat het ook is gaat vaak langzaam weer over vaak dezelfde dag nog

Daarnaast sport ik wel regelmatig en eet ik best wel gezond

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Oververmoeidheid zou kunnen… slaap je wel voldoende?

Reageren
    Anoniem

Kan zijn dat je gevoelig bent voor straling. Lees eens of je je herkent in deze klachten: https://stichtingehs.nl/aanpak-ehs/diagnose

Kan namelijk zijn dat ze op je school dicht op een GSM mast zitten of zelfs 1 op het dak. Kan ook zijn dat ze een heel sterk wifi netwerk hebben. Dat in combinatie met al die mobieltjes van je klasgenoten is een killer. Neem dit heel serieus want veelmensen hebben hier al last van maar omdat het een miljardenindustrie is wordt hierover gezwegen als het graf terwijl in andere landen zelfs wifi op creches al verboden is.

Je mag me ook mailen als je snel wilt weten of dit het probleem zou kunnen zijn. Ik ben zelf helaas erg gevoelig geworden en woon nu op de grens met duitsland en al mijn klachten zijn nu gelukkig weg tenzij ik weer in straling kom maar dat is nu wel te handelen. Iedereen mag me mailen als ze denken hier last van te hebben op patrickdegrijs at hotmail.com

Reageren
Reageer op: Vermoeidheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.