Zoeken Vraag het forum

moe en vage klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • linny40

ik worrd al een tijd van het kastje naar de muur gestuurd door huisarts en ziekenhuis

sinds een jaar heb ik een bloeddruk die schommeld tussen de 140 en 160 overdag soms pieken(na 24 uurs meting) van rond de 200 sinds ander halve maand heb ik een benauwd beklemmend gevoel op de borst en ben ik buiten adem/doodop als ik ook maar iets doe ik slaap heel erg veel/ heb spierpijn en als ik savonds moe ben schijn ik een wit geele kleur in mijn gezicht te hebben ook is mijn lichaamstemp contant rond de 35 graden/ na een warme douche zakt deze zelfs naar 33,5 de huisarts stuurde me naar een internist en die stuurd me weer terug want hij kan niets vinden dit kan toch geen hyperventilatie zijn????? helpp ik ben ten einde raar ik ben een meid van 32..

6 reacties
    Reageren
    linny40

oja ben er ook erg duizelig bij en tintelingen

Reageren
    Mara

Slik je nu bloeddrukverlagers? Ik ben geen dokter, maar 140/160 is wel wat aan de hoge kant ja. Dat kan die vermoeidheid geven want dat herken ik wel. Hoge bloeddruk zit in mijn familie, helaas. Maar met medicatie heb ik geen klachten meer.

Mara

Reageren
    linny40

ik heb betta blockers gekregen van internist maar deze geven geen resultaat ik mag er direct mee stoppen zonder deze af te bouwen de internist vind niets aan de hand met de bloeddruk.

Reageren
    Janneke

Ben je wel eens getest op allergieën?

Reageren
    linny40

t lijkt me niet dat je geel ziet en z,on lage temperatuur krijgt bij hyperventilatie en ik hap niet naar adem maar heb een drukkend gevoel op de borst

Reageren
Reageer op: moe en vage klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.