Zoeken Vraag het forum

Zeer vermoeid opeens

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hallo ik voel me ontzettend moe en zwak het begon een uur geleden ik was boodschappen gaan doen en ik voelde me in de winkel alsof me hoofd zwaar werd thuis aangekomen voelde ik me soort van duizelig en misselijk en heb ik totaal geen kracht ik lig nu in bed wat kan het zijn kan het hv zijn?

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je voldoende gegeten en gedronken ?

Reageren
    anoniem

Ik had een broodje met kaas gegeten voordat ik de deur uitging en ee glas water heb net geprobeerd om soep te eten maar ik voel me misselijk heb totaal geen eetlust

Reageren
    John (moderator)

Misschien een virusinfectie. Als de klachten blijven aanhouden, neem dan even contact op met de huisarts

Reageren
    anoniem

Thuis waren ze allemaal verkouden en ik niet misschien dat het idd een virus is ik heb het ook koud en heb stijve spieren ik was even me bed uit en ik voel me nog steeds zwak alsof ik er niet helemaal bij ben

Reageren
    John (moderator)

Dat zou dan heel goed kunnen. Meet je temperatuur eens. en verkoudheid of de griep zou best kunnen

Reageren
    anoniem

Ik heb geen koorts en ik heb toch maar de h.a gebeld en de assistent gesproken en die denkt dat het een virus is ik heb geen afspraak gekregen mijn voeten zijn ijskoud en mijn handen ook ik ben nog steeds soort van licht in het hoofd en ik heb een zwak gevoel in mijn handen vooral me rechter arm ik ben eerder verkouden geweest maar zo’n gevoel heb ik niet eerder gehad ik twijfel of het met verkoudheid te maken heeft

Reageren
    John (moderator)

Je gaf zelf al aan:   Thuis waren ze allemaal verkouden en ik niet  

Niet zo raar dus dat jij nu aan de beurt bent…

Reageren
    anoniem

Ik heb zojuist me temperatuur gemeten en die is 35.2 is dat niet laag?

Reageren
    John (moderator)

Dat past wel bij een infectie

Reageren
    Catootje

Een infectie zou kunnen maar kan ook te maken hebben met je bloedsuikerspiegel en je hele eetpatroon. In Nederland is men gewend om vooral veel brood te eten, terwijl een andere verhouding beter zou zijn, zoals complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, vetten en vezels. Brood vult maar voedt niet echt.

Wat ook aan de orde kan zijn is dat als je energie iets minder is, het in de winkel net teveel kan zijn. Was zelf laatst niet lekker door de menstruatie maar werd bij de kapper ineens heel duizelig.

Verder zijn voor je weerstand allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren belangrijk. Stoffen als magnesium, zink, vitamine A tm E, omega 3 en lysine zijn belangrijk voor je weerstand maar ook voor je bloedsuikerspiegel. Bij een verkoudheid of griep kan een vlierbessenextract als Sambucol of een ander merk helpen om je minder ziek te voelen. Wat ook nog ka

Reageren
Reageer op: Zeer vermoeid opeens
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.