- anoniem6 december 2017 om 12:42
Hallo ik voel me ontzettend moe en zwak het begon een uur geleden ik was boodschappen gaan doen en ik voelde me in de winkel alsof me hoofd zwaar werd thuis aangekomen voelde ik me soort van duizelig en misselijk en heb ik totaal geen kracht ik lig nu in bed wat kan het zijn kan het hv zijn?
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 12:56Heb je voldoende gegeten en gedronken ?
Reagerenanoniem6 december 2017 om 13:04Ik had een broodje met kaas gegeten voordat ik de deur uitging en ee glas water heb net geprobeerd om soep te eten maar ik voel me misselijk heb totaal geen eetlust
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 13:10Misschien een virusinfectie. Als de klachten blijven aanhouden, neem dan even contact op met de huisarts
Reagerenanoniem6 december 2017 om 13:38Thuis waren ze allemaal verkouden en ik niet misschien dat het idd een virus is ik heb het ook koud en heb stijve spieren ik was even me bed uit en ik voel me nog steeds zwak alsof ik er niet helemaal bij ben
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 13:48Dat zou dan heel goed kunnen. Meet je temperatuur eens. en verkoudheid of de griep zou best kunnen
Reagerenanoniem6 december 2017 om 15:57Ik heb geen koorts en ik heb toch maar de h.a gebeld en de assistent gesproken en die denkt dat het een virus is ik heb geen afspraak gekregen mijn voeten zijn ijskoud en mijn handen ook ik ben nog steeds soort van licht in het hoofd en ik heb een zwak gevoel in mijn handen vooral me rechter arm ik ben eerder verkouden geweest maar zo’n gevoel heb ik niet eerder gehad ik twijfel of het met verkoudheid te maken heeft
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 16:12Je gaf zelf al aan: Thuis waren ze allemaal verkouden en ik niet
Niet zo raar dus dat jij nu aan de beurt bent…
Reagerenanoniem6 december 2017 om 17:11Ik heb zojuist me temperatuur gemeten en die is 35.2 is dat niet laag?
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 17:15Dat past wel bij een infectie
ReagerenCatootje7 december 2017 om 03:47Een infectie zou kunnen maar kan ook te maken hebben met je bloedsuikerspiegel en je hele eetpatroon. In Nederland is men gewend om vooral veel brood te eten, terwijl een andere verhouding beter zou zijn, zoals complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, vetten en vezels. Brood vult maar voedt niet echt.
Wat ook aan de orde kan zijn is dat als je energie iets minder is, het in de winkel net teveel kan zijn. Was zelf laatst niet lekker door de menstruatie maar werd bij de kapper ineens heel duizelig.
Verder zijn voor je weerstand allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren belangrijk. Stoffen als magnesium, zink, vitamine A tm E, omega 3 en lysine zijn belangrijk voor je weerstand maar ook voor je bloedsuikerspiegel. Bij een verkoudheid of griep kan een vlierbessenextract als Sambucol of een ander merk helpen om je minder ziek te voelen. Wat ook nog ka
Reageren