- Naomxxxx17 oktober 2017 om 14:55
Hallo,
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Ik heb enkele weken geleden ernstig de griep gehad dat samenging met een lymfeklieren ontsteking. Daaropvolgend kreeg ik last van steken in mijn benen (voornamelijk links) die steken straalde uit van mijn heup tot tenen. Ook mijn linkerpols volgde. De pijn was soms zo erg dat ik niet meer kon staan of autorijden.
De pijn verminderde maar veranderde in krachtsverlies. Hoe meer ik loop des te krommer mijn benen gaan staan en hoe meer ik buiten adem raak. Ik kan inmiddels niet meer werken (horeca). Ik slaap heel veel en blijf erg moe. (Is nu circa 4 weken zo).
Andere symptomen die ik soms heb:
– hoofdpijn
– duizeligheid / wankel lopen
– concentratie problemen
– grijp soms mis met dingen (water niet in de plant gooien maar ernaast haha)Pfeiffer heb ik al gehad en uit het bloedonderzoek was ik negatief getest op CMV (broertje van pfeiffer).
Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt voor jullie hulp 🙂6 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2017 om 15:07Het zou een nasleep van de griep kunnen zijn. Je afweersysteem heeft een behoorlijke tik gehad. Zorg voor gezonde voeding, neem op tijd rust en drink voldoende water. Gebruik eventueel een multivitamine supplement.
ReagerenNaomxxxx17 oktober 2017 om 18:30Bedankt voor je reactie!
Klinkt logisch alleen ik kan die steken in mijn benen en polsen niet verklaren daarbij. Past niet helemaal in het plaatje. (Heb overigens een jaar geleden ook dezelfde steken gehad in mijn linkerpols).
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2017 om 18:43Je zou naar de huisarts kunnen gaan en ernaar laten kijken
ReagerenNaomxxxx18 oktober 2017 om 08:57Ik loop al bij de huisarts, die weet het niet. Ben doorverwezen naar een neuroloog, maar dat duurt even voordat ik terecht kan 🙂
ReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2017 om 09:47Dan zit er niets anders op dan toch maar even geduld te hebben
ReagerenRobin18 september 2018 om 11:59hallo de pijn in de benen heb ik ook voornamelijk rechts maar loop nu op krukken en me voeten optetillen via me bovenlichaam op de krukken
heel vermoeid vanaf de heup tot aan de tenen loop hier al 10 jaar gewoon straling aan pijn door me benen heen en vaak zak ik er ook gewoon doorheen krachtverlies
Reageren