Zoeken Vraag het forum

Pfeiffer lang durig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dc

Beste lezer,

Ik heb 2 maanden geleden Pfeiffer opgelopen. Ik dacht dat ik er vanaf was toen ik weer was begonnen met sporten. Echter toen ik aan mijn stage begon heb ik sindsdien elke avond flinke koorts gehad na het werken. Ook sporten zit er niet in op dit moment door gebrek aan energie. Ik vroeg mij af of zo’n enorme terugval, waarbij ik dagelijks koorts heb en heel erg moe ben, normaal is en wanneer dit weg zal trekken?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Pfeiffer kan soms lang duren.  Je afweersysteem speelt een belangrijke rol. Zorg voor gezonde voeding, verse groeten, vers fruit en voldoende drinken.

Reageren
    Catootje

Zoals als Tandor aangeeft is het beste om inderdaad gezonde voeding te eten met veel vitamines.

Ik heb ca. een half jaar geleden ook pfeiffer gehad. Het gaat nu gelukkig een stuk beter.

Ik at niet echt gezond en heb ook gezocht naar een oplossing om dit om grondig aan te pakken.

Uiteindelijk heb ik een engergie dieet gevolgd en dat heeft erg goed geholpen.

Veel sterkte!

Reageren
Reageer op: Pfeiffer lang durig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.