- Anoniem6 augustus 2016 om 02:10
5 maanden terug ben ik trotse mama geworden van een lief kindje middels secundaire keizersnede.
na 10 weken ongesteld geworden en dit volgde elkaar 3 keer heel snel op.
rondje pil gedaan om wat rust in mijn cyclus te brengen. sinds dat de stopweek menstruatie begon ben ik niet opnieuw begonnen, dit is nu 33 dagen geleden.zo lang heeft er nog nooit tussen gezeten(op zich ook wel fijn) maar heb nu al dagen een weeig gevoel op de hoogte van het litteken (plaats baarmoeder?) en soms voel ik hem echt even samen trekken zoals in een wee al is het in pijn niet zo pijnlijk.
we hebben bescherming gebruikt, meerdere testen waren negatief.en nu snap ik er even niks van wat mijn lichaam uitspookt.
hoe lang dit nog afwachten? en wie kan ik het beste inschakelen als hulplijn daarna, huisarts, verloskundige of gynaecoloog (wil in de toekomst wel naar een kinderziekenhuis ivm aandoening van ons kindje)1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2016 om 10:46De menstruatie kan onregelmatig zijn door het stoppen met de pil.
Reageren
Als je menstruatie verder uitblijft en de klachten aanhouden, ga dan naar de gynaecoloog