- Anoniem3 augustus 2016 om 17:33
Hallo,ik heb een maandje terug blaasontsteking gehad, hierbij heb ik een ab kuur gekregen.dit duurde even voordat het over ging.
Hierna heb ik nog elke keer een brandend gevoel van onder gehad. Dit is nog steeds het geval. De ene dag wel en soms een paar dagen niet. Hierbij kreeg ik ook pijn in mijn onderrug. Momenteel ben ik erg futloos, zere rug,buik en m’n borsten zijn erg gevoelig.
Ook is mijn buik is flink opgezet(zie foto).[attachment=5477]image_2016-08-03-4.jpeg[/attachment]
Ik heb trouwens een mirena spiraal. En 2 zw.testen gedaan en deze waren beide negatief. De dokter heeft een bloed onderzoek gedaan etc. Hier kwam niks uit.
Ik heb vrijdag een Echo maar ik maak me ernstig zorgen. Is er iemand hier bekend mee??5 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2016 om 17:36Moeilijk om daar zo iets over te zeggen.. toch maar even de echo afwachten
ReagerenAnoniem5 augustus 2016 om 08:21Anoniem5 augustus 2016 om 13:36hee,
Ik heb een aantal maanden terug ook een blaasontsteking gehad en ab kuur gekregen. Hierna bleef het branderig gevoel ook. Ik bleek toen een schimmelinfectie te hebben door de ab. Kreeg daarvan ook last van buikpijn (vooral darmen en opgezette buik), voelde me ook futloos, verder beetje jeuk. Helaas loop ik na vele behandelingen er nog steeds mee rond.
Hopelijk vind je snel wat het is.
ReagerenAnoniem5 augustus 2016 om 21:55Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vandaag een inwendige echo gehad op verzoek van de huisarts.
Reageren
hier was te zien dat mijn baarmoeder en eierstokken er goed uit zagen en niks raars te vinden was.
Ik heb nu sinds gister dat de vermoeidheid echt als een bom in is gevallen.. Als ik aan het werk ben kan ik amper een uur staan.
Ik dacht dat het te maken zou hebben met mijn darmen, en dit lijkt ook wel zo, maar mijn ontlasting ziet er goed uit..iemand suggesties?Anoniem19 augustus 2016 om 20:54Misschien moet je je eens laten testen op gluten allergie.
Reageren