- Anoniem14 juni 2016 om 20:12
Ik heb al een afspraak bij de dokter maar daar kan ik pas over 1.5 week terecht.
Kent iemand deze klachten?
Sinds een aantal dagen veel witte afscheiding. Vrijwel geurloos maar wel slierterig en klonterig. Als ik met een spiegeltje goed kijk zit mijn vagina opening vol met wittig weefsel. Alsof dat is opgezet.Hoort dat ook bij een vaginale schimmelinfectie? Want ik denk zelf dat dat het is. Vind alleen dat opgezette vlees wat ik meteen zie wat raar.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 juni 2016 om 20:33Het kan inderdaad een (schimmel) infectie zijn. Waarom kun je pas over 1,5 week bij de huisdarts terecht?
ReagerenAnoniem14 juni 2016 om 21:15Tja druk. Vakantietijd misschien. Ik moest eigenlijk nog langer wachten of naar een waarnemer. Maar dat maakt mij niet uit dus dan naar een waarnemer.
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2016 om 21:28Ik zou inderdaad naar een waarnemen gaan en niet te lang meer wachten
ReagerenAnoniem14 juni 2016 om 21:33Maar kan het bij een schimmelinfectie zo zijn dat het weefsel aan de binnenkant van je vagina dus wat opzwelt? Het zit verder niet in de weg oid. Je ziet het gewoon bij de opening waar normaal een gaatje zit is het nu wittig weefsel.
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2016 om 21:48Het kan ook een andere infectie zijn. Dat weet ik dus niet. Daarom ook naar de dokter…maar bij een schimmelinfectie zou dat ook kunnen
Reageren