Zoeken Vraag het forum

Vreemde afscheiding in vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Miss Marron

Ik heb al tijden een vraagje en ik dacht misschien heeft iemand hier antwoord voor mij.

Ik heb meestal in de tweede week van mij cyclus een soort stevige heeeeel lichtgroen/grijzige afscheiding. Nou komt deze afscheiding niet naar buiten via m’n vagina, maar alleen als ik mezelf vinger zeg maar. Het is dikke plakkerige substantie die aan de wanden binnenin m’n vagina lijkt te kleven. Weet iemand wat dit kan zijn?

Ik ben 25 jaar en voor zover ik weer gezond. Ik ben nog maagd, heb nog nooit seksuele contacten gehad, zelfs nog nooit gezoend, dus een soa lijkt me niet waarschijnlijk. Verder jeukt/brandt het ook niet. Zou het een schimmel kunnen zijn oid? Heb er niet de hele maand last van, altijd ongeveer een week en het komt dus niet naar buiten. Er komt alleen normale afscheiding naar buiten.

Ik begin nu wel meer geïnteresseerd te raken in mannen en wie weet wil ik over een tijdje wel met iemand het bed delen, maar ik moet er niet aandenken dat die jongen/man straks z’n penis uit m’n vagina haalt en dat die helemaal onder zit.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan met de ovulatie te maken…maar ik denk wel dat je er goed aan zou doen om toch even naar de huisarts te gaan.

Reageren
Reageer op: Vreemde afscheiding in vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.