- Anoniem8 juni 2016 om 16:07
Altijd als ik seks heb gehad, heb ik dagen later nog steeds pijn rond de opening van mijn vagina. Seks zelf doet geen pijn, alleen als hij er voor het eerst in gaat maar eenmaal de dagen, soms weken nadat we seks hebben gehad heb ik nog steeds zo veel last ervan. Het prikt, gaat afschuwelijk jeuken na een tijdje en doet gewoon heel veel pijn. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juni 2016 om 16:25Het kan een irritatie zijn..dat is moeilijk te zeggen zo..
Reageren
probeer een keer glijmiddel te gebruiken. als dat niet helpt, ga dan even naar de huisartsAno22 augustus 2017 om 17:11Hey, ik heb hetzelfde.
Steeds na de seks heb ik een brandend gevoel en op een gegeven moment een pijnlijk en jeukend gevoel. Ook moet ik vakaer plassen maar dan komen er 2 druppels uit en verder niks, maar als ik dan nog op de wcbril zit komt er een soort van hele pijnlijke steek bij de opening van mijn vagina en dan kramp ik helemaal in. En ik blijf mijn vagina opening voelen soms jeukt het ook. Maar na een paar dagen is het weer weg. Is iemand hier bekent mee?
9
ReagerenLara17 maart 2019 om 03:48Ik heb ook brandend gevoel na dat ik seks gehad heb . Ik moet ook vaker plassen maar dan plas ik maar twee druppels uit en dan moet ik meer uitpersen gelijk dat er nog iets uitmoet . Inderdaad mijn vagina was niet vochtig genoeg , maar na paar dagen isdat dan weeg weg , dus ik ben niet de enige die dit gevoel heeft?
ReagerenLuna1 april 2019 om 01:21hey,
ik heb precies het zelfde denk ik. Ik kan goed seks hebben want het doet dan alleen de eerste paar keer pijn en daarna kan ik ervan genieten. Als hij in mij klaarkomt is t misschien erger dan als hij Dat niet doet maar dat weet ik niet zeker. Ik heb op dit moment zoveel pijn, het brand in mijn vagina zo erg en heb de drang om te plassen. Wanneer ik ga plassen heb ik inderdaad een paar kleine druppels en daarna nog heel lang de drang om te persen. Ik verga van de pijn en kan een niet van slapen. Het bellemerd heel erg. Heb t al vaker gehad en dan gaat het naar een tijdje over maar dit keer is het al 1,5 week elke dag in vlagen. Ik hoop zo dat er een dokter reageerd die eindelijk weet wat het is want ik heb al zoveel geprobeerd en ik ben radeloos. Heb trouwens weer een schimmelpil gekregen van de dokter maar die is er 4 dagen geleden al in gegaan en werkt dus niks. Ook urine laten testen want soms voelt het heel erg als een hele erge blaasontsteking maar dat was het ook niet.
Ik ben radeloos
ReagerenLuna1 april 2019 om 01:46ik gebruik trouwens gewoon glijmiddel** te droog is het dus niet.
Reageren