- Anoniem23 januari 2013 om 21:13
9 maanden geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. Al gauw hadden mijn man en ik weer seks en dat ging goed. Tijdens de seks is er niks aan de hand maar na de seks heb ik vreselijk pijn in en rond mijn vagina. Het voelt aan alsof ik een keiharde trap heb gekregen op die plek. Zou het kunnen dat ik te STRAK gehecht ben? Het doet erg pijn en houd uren aan.
7 reactiesReagerendokterK25 januari 2013 om 08:56Ik weet het eigenlijk niet goed. Te strak gehecht zijn lijkt mij niet, omdat de vagina heel erg kan oprekken en een hechting daar niet veel aan af doet. Ben je wel genoeg opgewonden als je seks gaat hebben?
Reagerenanoniem28 januari 2013 om 12:13Ja dat ben ik dan altijd wel. (ben zelfs behoorlijk nat altijd) Zeker nu ik weer zwanger ben. Het is wel erg vervelend de pijn. Het voelt namelijk alsof het daar beneden allemaal erg strak staat. De pijn is NA de seks het ergste. Apart toch?
ReagerenAnoniem29 januari 2013 om 18:08ik heb iets ontdekt! Ik ben bij de bevalling flink ingescheurd richting mijn schaamlippen. Ik heb met een spiegeltje gekeken en er hangt een klein stukje vlees los, vlak onder mijn urine-opening. Dat “dingetje” is heel pijnlijk! Weg laten halen>?
Reagerengirly 12329 januari 2013 om 18:37zou het geen cyste kunnen zijn
Reagerenc30 januari 2013 om 13:47Advies van de huisarts, lijkt mij ook een goede optie. Niet te lang ermee blijven lopen. Succes ermee.
ReagerenAnoniem31 januari 2013 om 08:32Bedankt voor jullie tips. Ik hoop niet dat het een cyste is (ik heb wel ook last van veel slijm) Dat zou ook kunnen wijzen op een cyste toch? Misschien ga ik dan maar langs de huisarts. Vind het wel genant
Reagerengirly 12331 januari 2013 om 10:42hier lees je meer over een cyste ik hoop voor jou van niet ! http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/89368-cyste-van-de-eierstokeierstokcyste-klachten-behandeling.html
Reageren