Zoeken Vraag het forum

pijn NA seks (vagina)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

9 maanden geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. Al gauw hadden mijn man en ik weer seks en dat ging goed. Tijdens de seks is er niks aan de hand maar na de seks heb ik vreselijk pijn in en rond mijn vagina. Het voelt aan alsof ik een keiharde trap heb gekregen op die plek. Zou het kunnen dat ik te STRAK gehecht ben? Het doet erg pijn en houd uren aan.

7 reacties
    Reageren
    dokterK

Ik weet het eigenlijk niet goed. Te strak gehecht zijn lijkt mij niet, omdat de vagina heel erg kan oprekken en een hechting daar niet veel aan af doet. Ben je wel genoeg opgewonden als je seks gaat hebben?

Reageren
    anoniem

Ja dat ben ik dan altijd wel. (ben zelfs behoorlijk nat altijd) Zeker nu ik weer zwanger ben. Het is wel erg vervelend de pijn. Het voelt namelijk alsof het daar beneden allemaal erg strak staat. De pijn is NA de seks het ergste. Apart toch?

Reageren
    Anoniem

ik heb iets ontdekt! Ik ben bij de bevalling flink ingescheurd richting mijn schaamlippen. Ik heb met een spiegeltje gekeken en er hangt een klein stukje vlees los, vlak onder mijn urine-opening. Dat “dingetje” is heel pijnlijk! Weg laten halen>?

Reageren
    girly 123

zou het geen cyste kunnen zijn

Reageren
    c

Advies van de huisarts, lijkt mij ook een goede optie. Niet te lang ermee blijven lopen. Succes ermee.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor jullie tips. Ik hoop niet dat het een cyste is (ik heb wel ook last van veel slijm) Dat zou ook kunnen wijzen op een cyste toch? Misschien ga ik dan maar langs de huisarts. Vind het wel genant

Reageren
    girly 123
Reageer op: pijn NA seks (vagina)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.