- Anoniem2 april 2016 om 18:48
Hoi allemaal,
Al jaren heb ik een klein bultje op mn rechter schaamlip. Nooit geen last van gehad. Maar sinds donderdag enorme steken.. Drukkend gevoel.. Zitten en lopen doet vreselijk pijn. Vandaag bij de huisartsenpost geweest, ze vertelde dat het een Bartholin cyste was. Dat ik dit maar moest verzorgen met warme compressen. Het trekt vanzelf weg zei ze. Maar het doet vreselijk veel pijn. Wat vinden jullie.. Opnieuw bellen.
3 reactiesReagerenAnoniem2 april 2016 om 18:51Ik hoop echt dat er iemand is, die me helpen kan..
ReagerenAnoniem2 april 2016 om 19:06Bij aanhoudende klachten maandag naar de huisarts gaan. Enige mogelijke behandeling zou zijn de cyste open te snijden om hem zo te ontlasten. Maar bij de huisartsenpost gaan ze er toch niets aan doen en ze gaan je hiervoor ook niet doorsturen naar het ziekenhuis, dus opnieuw naar de huisartsenpost bellen heeft niet zoveel zin.
Reageren
Natuurlijk in de tussentijd wel goede pijnstilling nemen, dus 4 dd 1000 mg paracetamol en als dat onvoldoende is iets van ibuprofen erbij.Anoniem2 april 2016 om 20:10Super bedankt voor je reactie!
Reageren