Zoeken Vraag het forum

Vaginale afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een meisje van 15 en heb al een paar jaar last van witte afscheiding. Het is de laatste tijd echt heel veel geworden en het stinkt ook een beetje. Soms is het ook geel. Ik heb elke dag een inlegkruisje aan, want anders lekt het door. Sinds een half jaar heb ik last van jeuk, ik probeer niet te krabben, maar in mijn slaap heb ik het eens helemaal opengekrabd, nu geneest het niet meer… Ik schaam me er heel erg voor en durf niet naar een dokter te gaan. Kan iemand zeggen wat ik moet doen?

Alvast bedankt!!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een schimmelinfectie zijn.
    Ik denk dat je er toch goed aan zou doen om even naar de huisarts te gaan. Die kan er dan meteen iets voor voorschrijven.

Reageren
    vrouw, 23

Hey.

misschien helpt dit een beetje.
    Ik ben op mijn 18de voor het eerst met vaginale klachten naar de dokter geweest. Verschrikkelijk genant zoiets. Maar als je er eenmaal bent valt het echt mee. Ze hebben zoiets al zo vaak gezien en gehoord. Ze vinden het normaal. Sinds mijn 18de ben ik al vaker voor vaginale klachten geweest en heb ik in totaal al ongeveer 5/6 keer een uitstrijkje gehad. Uiteindelijk boeit het je niets meer omdat je blij bent als er iets met je klachten gedaan wordt.

als het een schimmelinfectie is, schrijven ze je wat voor en ben je zo van je klachten af. En bijna elke vrouw heeft wel eens een schimmelinfectie gehad. Komt echt vaak voor. Vraag voor een vrouwelijke dokter. Is altijd minder ongemakkelijk. En laat weten dat je het eng vind enzo. Dan helpen ze je vast wel.

Reageren
Reageer op: Vaginale afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.