Zoeken Vraag het forum

Bultje naast buitenste schaamlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb twee bultjes .. Een naast mijn schaamlip (de buitenste), een beetje op de plek waar de ondergoed (string) rand zit.. En de andere zit wat meer naar beneden richting mijn anus maar lijkt ook een beetje op de rand van ondergoed..

Gisteren voelde ik, het was vrij hard, maar ik kom het gemakkelijk uitknijpen en er kwam wit dik talg mee.. Daarna bloedde het.

Ik kon niet zien of er een haartje bij zat, lastig met een spiegeltje.

Zou dit een talgklieren kunnen zijn?, puistje door schuring? Of is het een soa?

Het brandde of jeukte ook niet.

Verder scheer ik me om de twee dagen (alles, dus ook de naar binnen toe van de schaamlippen en de anus) vaak als het wat gaat groeien word het wat zweteriger en jeukt het denk van schuring. Maar de bultjes zelf dus helemaal geen jeuk aan, geen pijn aan, wel talg eruit, daarna bloed.

? Wat is dit, en wie herkent dit ?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zullen waarschijnlijk ontstoken talgkliertjes zijn. Door een ingegroeide haar. als dat zo is zullen ze waarschijnlijk weer terug komen…

Reageren
Reageer op: Bultje naast buitenste schaamlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.