Zoeken Vraag het forum

Bultje op buitenste schaamlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Minnie

Ik heb al een tijdje een bultje op mijn buitenste schaamlip. Hij doet niet echt pijn maar ik schaam me er een beetje voor. Het is eigenlijk een redelijk klein bultje (maar groot genoeg om op te vallen) dat een beetje uit de huid steekt. Zoals ik zei zit hij er dus al langer maar ik heb geen idee wat het is.. ik heb nog nooit seks gehad dus het kan toch geen soa zijn?

Help?
    Alvast bedankt
    Gr minnie

10 reacties
    Reageren
    Minnie
    John (moderator)

Het kan een talgbultje zijn. Die gaan doorgaans vanzelf weer weg

Reageren
    Blob

dat is een ontstoken talgkliertje.

dat gaat inderdaad vanzelf weer weg. Het is een soort puisje. Mogelijk komt het door het scheren.

Reageren
    Fd

Ik heb een wondje bij mijn bil en het zit
    Bij mijn linker kant en het is rood en het doet pijn en ik draag meisje onderbroek maat 146 152 van de zeeman en hij zijn slip en het randje scheurt er steeds tegen help

Reageren
    Mandy

Ik heb ook last van witte bultjes maar deze gaan niet vanzelf weg. Er zitten er zeker 9 bultjes aan allebei mijn schaamlippen. Dus vanzelf weg gaat het niet.

Reageren
    Priscilla

Dat laatste heb ik ook en zitten er al jaren, wel meer dan tien jaar zeker. Niemand tips?

Reageren
    John (moderator)

Ben je er wel eens mee naar de huisarts geweest?

Reageren
    Ramona

Ik heb rare bultjes het doet niet pijn en jeukt ook niet

Reageren
    Huisarts

Goedenavond Romona,

Allereerst wat vervelend dat u rare bultjes heeft.
    Wat fijn dat de bultjes bij u niet jeuken en pijn doen.

Kunt u misschien de foto voor mij uitzoomen? De foto is bij mij namelijk heel erg wazig. Ik kan nu niet goed beoordelen wat het kan zijn.

Zijn uw schaamlippen ook anders dan normaal ?

Reageren
    Veertje

Aasassghhh daar is onze zogenaamde huisarts weer. Trap er niet in en stuur geen foto.
    Deze persoon spaart foto’s van geslachtsdelen en niet voor medische doeleinden..

Wat betreft de bultjes, laat het even door je huisarts beoordelen dan heb je zekerheid wat het is

Reageren
Reageer op: Bultje op buitenste schaamlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.