Zoeken Vraag het forum

Pijn aan vagina en clitoris

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heyy

Ik heb afgelopen zaterdag toen ik ’s avonds thuis kwam van mijn vriend opeens een hele vervelende pijn gekregen bij mijn vagina en clitoris, nu heb ik heel veel afscheiding beetje geel achtig van kleur. Het doet pijn met alles wat ik doe. Maar nu beginnen er op m’n grote schaamlippen puistjes te komen. Ik weet niet of dit hiermee te maken heeft of dat het gewoon door het scheren komt. Mijn vriend zegt dat het allemaal wel goed komt en dat hij waarschijnlijk perongelijk met zijn nagel gekrast heeft. Maar als ik het opzoek kom ik op 100 verschillende aandoeningen uit… Dokter is geen optie…
    Help me aub maak me verschrikkelijk zorgen

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als de dokter geen optie is, wordt het wel heel erg lastig….Ongezien kan niemand je daar iets over vertellen. Het kan een infectie zijn…
    Ik zou je toch echt aanraden om even naar je huisarts te gaan. Die kan er dan even naar kijken en er wellicht meteen iets voor voorschrijhven

Reageren
    Anoniem

Ja ik weet dat het het beste is om naar de huisarts te gaan maar mijn ouders mogen eigenlijk niks weten aangezien ik pas 16 ben dus ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Heeft iemand dezelfde klachten of dezelfde klachten gehad?

Reageren
    John (moderator)

Met uitstellen raak je er niet vanaf. Je kunt zelfstandig een afspraak maken bij je huisarts en daar alleen naar toe gaan. De huisarts mag hier NIET met je ouders over praten.

Reageren
    Anoniem

Je kunt gewoon naar de huisarts gaan die heeft geheimhoudings plicht. Met dergelijke problemen. Pijn, meer en andere afscheiding en puistjes op je vagina zou ik als ik jou was wel gaan. Je kunt maar beter weten wat het dan is dan je kop in het zand steken en afwachten. Heb je onveilige seks met je vriend gehad? Indien dat het geval is, kun je ook anoniem bij GGD een soa test laten doen. Die doen dat heel laag drempelig en is helemaal anoniem.

Reageren
    Anoniem

Krijgen mijn ouders geen rekening ofzo… Ik ben best bang voor de reactie van m’n ouders

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor. Daar krijgen ze geen rekening van….tenminste als je in Nederland woont.
    Het zou in ieder geval goed zijn, om ermee naar de huisarts te gaan. Het zou ook een soa kunnen zijn. Dat is dus ongezien moeilijk te beoordelen.
    De GGD zoals eerder al geopperd is ook een mogelijkheid.

Reageren
    Anoniem

Okee heel erg bedankt voor het reageren

Reageren
Reageer op: Pijn aan vagina en clitoris
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.