- Anoniem2 december 2015 om 09:28
Heyy
Ik heb afgelopen zaterdag toen ik ’s avonds thuis kwam van mijn vriend opeens een hele vervelende pijn gekregen bij mijn vagina en clitoris, nu heb ik heel veel afscheiding beetje geel achtig van kleur. Het doet pijn met alles wat ik doe. Maar nu beginnen er op m’n grote schaamlippen puistjes te komen. Ik weet niet of dit hiermee te maken heeft of dat het gewoon door het scheren komt. Mijn vriend zegt dat het allemaal wel goed komt en dat hij waarschijnlijk perongelijk met zijn nagel gekrast heeft. Maar als ik het opzoek kom ik op 100 verschillende aandoeningen uit… Dokter is geen optie…
Help me aub maak me verschrikkelijk zorgen7 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 december 2015 om 10:34Als de dokter geen optie is, wordt het wel heel erg lastig….Ongezien kan niemand je daar iets over vertellen. Het kan een infectie zijn…
Reageren
Ik zou je toch echt aanraden om even naar je huisarts te gaan. Die kan er dan even naar kijken en er wellicht meteen iets voor voorschrijhvenAnoniem2 december 2015 om 11:32Ja ik weet dat het het beste is om naar de huisarts te gaan maar mijn ouders mogen eigenlijk niks weten aangezien ik pas 16 ben dus ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Heeft iemand dezelfde klachten of dezelfde klachten gehad?
ReagerenJohn (moderator)
2 december 2015 om 11:43Met uitstellen raak je er niet vanaf. Je kunt zelfstandig een afspraak maken bij je huisarts en daar alleen naar toe gaan. De huisarts mag hier NIET met je ouders over praten.
ReagerenAnoniem2 december 2015 om 11:44Je kunt gewoon naar de huisarts gaan die heeft geheimhoudings plicht. Met dergelijke problemen. Pijn, meer en andere afscheiding en puistjes op je vagina zou ik als ik jou was wel gaan. Je kunt maar beter weten wat het dan is dan je kop in het zand steken en afwachten. Heb je onveilige seks met je vriend gehad? Indien dat het geval is, kun je ook anoniem bij GGD een soa test laten doen. Die doen dat heel laag drempelig en is helemaal anoniem.
ReagerenAnoniem2 december 2015 om 16:24Krijgen mijn ouders geen rekening ofzo… Ik ben best bang voor de reactie van m’n ouders
ReagerenJohn (moderator)
2 december 2015 om 16:37Nee hoor. Daar krijgen ze geen rekening van….tenminste als je in Nederland woont.
Reageren
Het zou in ieder geval goed zijn, om ermee naar de huisarts te gaan. Het zou ook een soa kunnen zijn. Dat is dus ongezien moeilijk te beoordelen.
De GGD zoals eerder al geopperd is ook een mogelijkheid.Anoniem2 december 2015 om 17:00Okee heel erg bedankt voor het reageren
Reageren