Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke, jeukende clitoris

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zere Clitoris..?

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste 3 dagen een zere cliroris met jeuk. Afgelopen week ben ik met mijn vriend op vakantie geweest en hebben we elke avond wel sex gehad.. Kan het misschien hier door komen? De jeuk komt denk ik van het scheren, dan heb ik soms wel eens last van jeuk. En ik heb ook meerdere afscheiding dan normaal en het is wit, alleen de laatste keer dat we sex hebben gehad is hij in mij klaargekomen, dat was op zaterdagavond.
    Ik maak me wel een beetje zorgen, kent iemand dit? Alvast bedankt!

3 reacties
    Reageren
    Nina

Hallo, ik denk dat je clitoris een beetje geïrriteerd is geraakt door de vele seks. Smeer er maar een beetje Sudocrem op, dat helpt vast. Moeders smeren het op schrale babaybilletjes door luieruitslag.

Groetjes Nina

Reageren
    Annoniem

hoi ik heb zins 2 dagen jeuk aan mijn clitorus en het doet ook pijn maar als k er over heen vrijf dan voelt het echt heerlijk maar k erger me aan de pijn en jeuk

Reageren
    John (moderator)

Het kan een infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Pijnlijke, jeukende clitoris
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.