- Zere Clitoris..?8 mei 2012 om 18:57
Hallo allemaal,
Ik heb de laatste 3 dagen een zere cliroris met jeuk. Afgelopen week ben ik met mijn vriend op vakantie geweest en hebben we elke avond wel sex gehad.. Kan het misschien hier door komen? De jeuk komt denk ik van het scheren, dan heb ik soms wel eens last van jeuk. En ik heb ook meerdere afscheiding dan normaal en het is wit, alleen de laatste keer dat we sex hebben gehad is hij in mij klaargekomen, dat was op zaterdagavond.
Ik maak me wel een beetje zorgen, kent iemand dit? Alvast bedankt!3 reactiesReagerenNina10 mei 2012 om 11:06Hallo, ik denk dat je clitoris een beetje geïrriteerd is geraakt door de vele seks. Smeer er maar een beetje Sudocrem op, dat helpt vast. Moeders smeren het op schrale babaybilletjes door luieruitslag.
Groetjes Nina
ReagerenAnnoniem24 maart 2018 om 09:49hoi ik heb zins 2 dagen jeuk aan mijn clitorus en het doet ook pijn maar als k er over heen vrijf dan voelt het echt heerlijk maar k erger me aan de pijn en jeuk
ReagerenJohn (moderator)
24 maart 2018 om 10:00Het kan een infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts
Reageren