- Anoniem8 september 2015 om 22:05
Hoi,
Ik heb nogal een genante vraag.Ik ben een meisje van 19 jaar en ik neem sinds 6 maanden de pil. Ik heb nog nooit seks gehad maar ik mastrubeer wel regelmatig. Een paar dagen geleden heb ik voor het eerst iets geprobeerd met een dildo. In het begin deed het pijn maar daarna ging het wel goed. Maar toen ik klaar was merkte ik dat mijn afscheiding opeens een beetje bruin zag. Een uurtje later was er zelfs een hele bruine vlek in mijn onderbroek. Ik heb er nu al twee dagen last van en af en toe zitten er ook rare klonters bij. Het zijn niet echt bloedklonters denk want het hangt wel goed aan elkaar en het ziet bruin/zwart. Ik heb ook pijn in mijn buik en vagina.
Ik ben wel recent 2 pillen vergeten van de 8ste en 9de dag van mijn strip. Maar ik vind het nogal verdacht dat het vlak na het mastruberen begon.
Wat kan dit zijn? Ik ben een beetje ongerust2 reactiesReagerenAnoniem8 september 2015 om 22:23Toevoeging: de afscheiding is heel klonterig maar stinkt niet. Het ruikt meer naar normale afscheiding en ook niet echt naar bloed. Hoewel er ook een beetje rood bloed bijzit. De pijn bevind zich vooral in mijn vagina.
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2015 om 23:26Het kan door de vergeten pillen komen. Maar ook door de dildo
Reageren
Ik zou je toch willen aanraden om even naar je huisarts te gaan.