Zoeken Vraag het forum

bruine afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,
    Ik heb nogal een genante vraag.

Ik ben een meisje van 19 jaar en ik neem sinds 6 maanden de pil. Ik heb nog nooit seks gehad maar ik mastrubeer wel regelmatig. Een paar dagen geleden heb ik voor het eerst iets geprobeerd met een dildo. In het begin deed het pijn maar daarna ging het wel goed. Maar toen ik klaar was merkte ik dat mijn afscheiding opeens een beetje bruin zag. Een uurtje later was er zelfs een hele bruine vlek in mijn onderbroek. Ik heb er nu al twee dagen last van en af en toe zitten er ook rare klonters bij. Het zijn niet echt bloedklonters denk want het hangt wel goed aan elkaar en het ziet bruin/zwart. Ik heb ook pijn in mijn buik en vagina.
    Ik ben wel recent 2 pillen vergeten van de 8ste en 9de dag van mijn strip. Maar ik vind het nogal verdacht dat het vlak na het mastruberen begon.
    Wat kan dit zijn? Ik ben een beetje ongerust

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Toevoeging: de afscheiding is heel klonterig maar stinkt niet. Het ruikt meer naar normale afscheiding en ook niet echt naar bloed. Hoewel er ook een beetje rood bloed bijzit. De pijn bevind zich vooral in mijn vagina.

Reageren
    John (moderator)

Het kan door de vergeten pillen komen. Maar ook door de dildo
    Ik zou je toch willen aanraden om even naar je huisarts te gaan.

Reageren
Reageer op: bruine afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.