Zoeken Vraag het forum

Bloed bij mastruuberen alweer :S

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem meisje

ik heb alweer gemastrubeerd
    en nu heb ik weer bloed
    misschien ben ik te snel ongerust
    maar doe ik wat vekeerd misschien?
    ik wil echt niet naar een dokter :s

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Of je iets verkeerd doet weet ik natuurlijk niet. Ik weet immers niet wat je precies doet.
    Als je vingert, kunnen lange of scherpe vingernagels wel wondjes veroorzaken in je vagina bijvoorbeeld.

Reageren
    Anoniem

Het enige wat ik doe is eroverheen wrijven that’s it maar is het heel erg dat ik bloed dit is al de tweede keer ik wordt echt bang en ik heb echt geen zin om naar de dokter te gaan pleas help ik maak me zo ongerust
    pas het is een week geleden dat ik ongesteld ben geweest en
    En ik heb al sinds ik kleine ben vaak last van een blaasontsteking

Reageren
    John (moderator)

Waar komt het bloed dan vandaan? Uit je urinebuis of je vagina?

Reageren
    Bilaal

Ik zelf ben een jongen en weet niet veel van het vrouwelijke geslachtsdeel maar er kunnen echt veel oorzaken zijn ; Gevoelige huid, misschien raak je het maagdenvlies aan (Als je nog maagd ben natuurlijk)..

Dit is wat ik kan bedenken maar als je bang bent naar de huisarts ik dacht eerst ook dat een huisarts niet nodig is voor me hoofdpijn gaat wel over.. Bij mij is het uit gemond op een angststoornis voor ziektes dus ga niet alleen voor je lichaam maar ook voor je psgyschise naar de huisarts !

PS: Niet teveel dokter Google raadplegen op elke site staat wel wat anders :s
    (+Ik weet dat het moeilijk is om naar de huisarts te gaan ik ken het gevoel maar doe het aub ik wil wens je niet toe wat ik nu meemaak qua angst)

Reageren
    Anoniem meisje

Hey thanks voor het reageren het ligt meer aan me ouders me moeder wilt zich overal mee bemoeien ze bedoeld het goed en ook als we naar een dokter gaan ze moet altijd mee ook omdat ik het zelf best nog wel eng vind
    maar ik vind en dat is dan puur mij mening ookal is het heel erg normaal om te mastruberen ik vind dat mijn moeder dat niet hoort te weten
    1. Omdat ik bang ben dat alles ongemakkelijk gaat worden en 2.het is gewoon iets wat je voor moet houden (nog steeds is dit mijn mening)

En ja ik ben nog maagd maar weetje ik ben ook nog vrij jong dus ik moet ook nog veel ontdekken en je hebt helemaal gelijk op het Internet kunnen ze je van alles wijsmaken
    maar meestal heb ik 2 of 3 dagen bloed en daarna is het ook weer weg maar toch maakt me het ongerust

Reageren
    Bilaal

Ik snap het deels ook ja voor hoofdpijn hoef je geen delen te laten zien die je liever bedekt houdt..
    Maar ik snap je angst en als je echt angstig blijft vraag gewoon een consult aan bij een psgygoloog of praat op school .. Ik weet heel vreemd dacht ik ook maar ik heb juiste hulp daar gekregen want ze kunnen dan rekening houden als je bijvoorbeeld bang bent of slechte punten haalt door de ongerustheid

PS: Maak misschien ook een topic op http://www.kindertelefoon.nl/forum daar zijn zeker wel meet kinderen in de catogorie van ons (13/18)..

Reageren
    Bilaal

Ooh ja en dat over je moeder ik had precies het zelfde bij mij was het wel niet dat ze persee mee wou maar ze wou niet dat ik ging..

Ik heb toen maar het hef ik handen genomen en een afspraak gemaakt bij de huisarts en als je belt zeg dan dat je een Vrouw wilt misschien is dat wat gemakkelijker 😉

Reageren
    John (moderator)

Leuk dat jullie elkaar een beetje steunen Anoniem Meisje en Bilaal..

Maar blijft de vraag open voor Anoniem meisje:
    Waar komt het bloed vandaan? Uit je vagina of je plasbuis? Is het veel bloed? Komt het eruit met plassen?
    Ik wil je wel helpen, maar dan heb ik iets meer informatie nodig

Reageren
Reageer op: Bloed bij mastruuberen alweer :S
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.