- Anoniem24 maart 2015 om 23:23
Hey !
Ik ben een ‘jonge dame’ van 18 jaar, hou van seks en masturbeer regelmatig. Twee weken terug verloor ik al veel bloed tijdens het mastruberen, hier schrok ik onwijs van en ben ik meteen gestopt. Een week daarna heb ik seks gehad (zonder condoom) en was er niks aan de hand. Nu zijn we weer een week verder en ‘schiet’ er opeens tijdens het mastruberen een prop slijm uit mijn vagina met als bonus heel veel bloed. Ik denk wel 3x zo veel als twee weken terug.
Ik woon 1,5 uur met het OV van mijn huisarts (ben net verhuisd) en ga morgen een afspraak maken voor het einde van de week maar nu ben ik een beetje op internet aan het zoeken wat het zou kunnen zijn en lees ik allemaal dingen over zwangerschap, kanker, soa’s etc. dus raak ik een beetje in paniek.
Wat opvalt is dat andere masturbeer sessie’s in deze 3 weken helemaal geen bloed hebben achtergelaten. Alleen deze twee keren. De eerste keer was mijn lichaam conditie vrij normaal, de tweede keer had ik de nacht daar voor misschien net 2 uur geslapen en was dus erg moe.
wie o wie heeft een idee wat dit zou kunnen zijn?
heel erg bedankt voor jullie aandacht en eventuele feedback.
Groetjes,
Zoë1 reactieReagerenAnoniem24 maart 2015 om 23:25Ow nog wat info wat misschien van belang kan zijn. Ik zit nu een jaar aan de pil, dus mijn lichaam is hier al aan gewend, maar hoef nog 2 weken niet ongesteld te worden.
Reageren