Zoeken Vraag het forum

Bloed tijdens/na mastruberen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annoo

Ik ben iemand die heel weinig seks heeft of zichzelf mastrubeert, maar onlangs deed ik dit en ineens begon ik best hevig te bloeden. Het ging ook direct over dus ik ben niet ongesteld. Ik ben geen maagd meer dus denk niet dat het iets met mijn maagdenvlies te maken heeft. Ik weet niet goed wat ik hierbij moet denken… iemand die iets meer weet?

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Misschien heb je een wondje veroorzaakt

Reageren
    Anoniem

Zelf heb ik exact hetzelfde, ik mastrubeer best hard en het bloed dan ook best erg. Ik maak me best wel zorgen eigenlijk. Zou dit iets ergs kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

” ik mastrubeer best hard en het bloed dan ook best erg. ” dat doe je dan toch zelf….

Reageren
    anoniem

Ik heb dit ook al wel een tijdje. Als ik seks heb met mijn vriend lijkt dat voornamelijk te gebeuren bij wat standjes die wat dieper penetreren.

Het is niet altijd zo, de ene keer is er wel wat bloed, de andere keer is er niks aan de hand.
    Mijn vriend heeft zich al 2x soa’s laten controleren (Chlamydia, Gonorroe en Mycoplasma). Dat was allemaal negatief dus dat zal het (bij mij) ook niet zijn.

Waardoor zou dit kunnen komen?

Reageren
    John (moderator)

Ga toch maar eens naar de huisarts om te kijken of je een infectie hebt

Reageren
    anoniem

Aan wat voor infecties zou ik dan moeten denken?
    Of gaat de Dokter hier een standaard lijstje voor af?

Reageren
    anoniem

En stel dat er over een klein tijdje helemaal niks meer aan de hand is, moet ik dan nog steeds naar de huisarts of is het dan niet meer nodig? Dat dit gewoon een tijdelijk iets is en toevallig met mijn menstruatie te maken heeft/had?

Reageren
    John (moderator)

De dokter zal daar doorgaans een uitstrijkje voor maken

Reageren
    John (moderator)

Als je het telkens kort voor de menstruatie hebt, kan het daarmee te maken hebben.

Reageren
    anoniem

Het lijkt wel eens voor te komen kort voor of vlak na de menstruatie.

Zo’n uitstrijkje wat valt daar zo ongeveer onder?

Reageren
    John (moderator)

Ik begrijp niet wat je daarmee nu bedoeld

Reageren
    anoniem

Je gaf aan dat het misschien handig is om even naar de huisarts te gaan om te kijken naar een mogelijke infectie. Echter heeft mijn vriend zich al eens laten testen op soa’s. Dat was allemaal negatief.

Als ik naar de huisarts ga maakt diegene waarschijnlijk een uitstrijkje, waarvoor maken ze dan eigenlijk een uitstrijkje? (met andere woorden, waar testen ze op?)

Reageren
    John (moderator)

Op infecties. En dat hoeven geen soa’s te zijn

Reageren
    Catootje

WEet niet of je de pil gebruikt. Die kan zorgen voor contactbloedingen.

Reageren
Reageer op: Bloed tijdens/na mastruberen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.