- Anoniem5 juni 2015 om 09:53
Sinds een aantal maanden heb ik een nieuwe “vriend” na 4 jaar.
Een maand geleden hebben wij voor het eerst seks gehad, 3 dagen hierna kreeg ik onwijze drang om naar het toilet te gaan, niet moeten, branden tijdens het “uitlekken”, pijn in mijn onderbuik, lage rugpijn etc… Ben toen naar de apotheek geweest, heb diverse pilletjes gehaald, me suf gedronken etc.
Echter bleef het een beetje zeuren en kreeg ik last van witte vloed, hiervoor heb ik toen Canesten Gyno, ging na 3 dagen weer helemaal goed.
Afgelopen weekend weer seks gehad (direct naar de wc geweest daarna), echter weer klachten.. nu geen witte vloed, geen jeuk, alleen een onwijs sterke geur van … mijn urine? mijn vagina?Waar kan dit op wijzen, ik ga maandag mijn urine inleveren bij de huisarts, maar ben bang dat dit geen blaasontsteking is en ben echter nog nooit verder voor zulk soort zaken bij de HA geweest, dus griezelig vind ik het wel.
Ik gebruik de Nuva ring, de laatste keer heb ik deze wel door”geslikt”
Zijn er misschien nog dingetjes die ik zelf kan proberen.1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juni 2015 om 13:58Ik zou je aanraden om zelf even niks te proberen en eerst even naar de huisarts te gaan en dan niet alleen om urine in te leveren…Een soa is niet uitgesloten als je onveilige seks hebt gehad. De huisarts zal aan de hand van de klachten bepalen of een soa test nodig is.
Reageren