Zoeken Vraag het forum

Baarmoederhalskanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ben een moeder van 32 jaar oud ik heb baarmoederhals kanker stadium 1b1 ik heb geen chemo gehad wel 6 weken elke dag buiten bestraling en 1 keer binnenbestraling 24 uur.
    nu ben ik zins mijn laatste bestraling 4 maanden (bijna 5) verder en ik blijk gewoon ongesteld te zijn dit natuurlijk meteen gemeld en mijn oncoloog/gynaecoloog vind dit heel vreemd, want dit mag natuurlijk omdat alles is bestraalt mijn lymfklieren mijn baarmoeder mijn eierstokken ect ect ect ect.
    Bij de echo bleek dat mijn linker eierstok bijna tot geheel verdwenen leek te zijn (gekrompen) zoals ook zou bleken door de bestraling bleek mijn rechter eierstok in normaal? of ik vruchtbaar ben kunnen ze me nog niet vertellen daarvoor zijn weer andere onderzoeken nodig ik zit ook nog steeds op de wachtstoel of mijn tumor kapot is en ik schoon ben.
    Nu vind ik zelf heel erg raar allemaal want dit kan en mag eigenlijk niet? ik vraag me dan ook meteen af en die tumor dan ik wil heel weten of ik de enige ben? die dit weer overkomt of zijn er toch meerdere mensen die toch ondanks de bestraling ongesteld zijn geworden en volledig genezen zijn of moet ik me misschien toch afvragen of er iets anders aan de hand is.
    Op dit moment zit ik aan de pil en moet ik 1 week stoppen om te kijken of ik ongesteld word en dit bijhouden en dan weer overleggen in mei heb ik pas weer een afspraak gepland en zoals je al kan raden word ik idd ongesteld en wanneer ik menstrueer heb ik onverdraaglijk veel pijn in mijn liezen en onderrug. En ben ook heel erg moe
    Ik hoop dat iemand hier meer ervaring mee heeft of mij iets geruster kan stellen

Reageer op: Baarmoederhalskanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.