- Anoniem16 april 2015 om 19:39
Hallo iedereen ,
mijn klachten begonnen 6-7maand geleden , plots kreeg ik pik-zwarte afscheidingen tijdens mijn menstruatie , deze hield plots 10dagen terwijl ik al héél mijn leven op 7dagen stipt zit . Rood bloed komt er al maanden niet meer aan te pas .. Ook had ik na gemeenschap altijd last van donkerbruine afscheiding & wat krampen .
Nu heb ik 2menstruaties geleden , maar 4dagen mijn menstruatie gehad ( ik schrok mij een hoedje ) & ook weer pikzwart ( ben ik ondertussen wel gewoon ) & ik had ook enorm véél buikpijn & ook weer bloedingen ( bruin ) na gemeenschap .
Ik heb op Dinsdag 24.03.15 een uitstrijkje laten maken omdat de klachten blijven aanhouden & het was ook al 6jaar geleden !
Op woensdag 1.04.15 ging ik terug langs bij de huisarts ( die ook het uitstrijkje gemaakt had ) omdat ik last had van doorbloedingen (alweer!) & dit zonder gemeenschap te hebben gehad , zodus ik dacht dat ik zwanger was aangezien ik dit bij mijn 2vorige zwangerschappen ook heb gehad (innestelbloed) , bleek de uitslag van de bloedtest negatief , maar had ze slecht nieuws over mijn uitstrijkje ; sterk afwijkende cellen gevonden , ASCUS (plaveicellen) , HPV test was raar maar waar negatief , maar aangezien mijn voorgeschiedenis & de verontrustende uitslag en mijn klachten ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog , ik ga langs maandag 20.04.15 ..
Er gaat gekeken worden met de microscoop & weefsel worden weggehaald voor biopsie ..
Ik kijk er enorm tegenop , vooral omdat ik bang ben voor de toekomst ik ben een jonge 20erig met twee kleine kindjes & weet niet wat ik moet .
Iemand hetzelfde meegemaakt ?