Zoeken Vraag het forum

Baarmoederhalskanker?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen ,

mijn klachten begonnen 6-7maand geleden , plots kreeg ik pik-zwarte afscheidingen tijdens mijn menstruatie , deze hield plots 10dagen terwijl ik al héél mijn leven op 7dagen stipt zit . Rood bloed komt er al maanden niet meer aan te pas .. Ook had ik na gemeenschap altijd last van donkerbruine afscheiding & wat krampen .

Nu heb ik 2menstruaties geleden , maar 4dagen mijn menstruatie gehad ( ik schrok mij een hoedje ) & ook weer pikzwart ( ben ik ondertussen wel gewoon ) & ik had ook enorm véél buikpijn & ook weer bloedingen ( bruin ) na gemeenschap .

Ik heb op Dinsdag 24.03.15 een uitstrijkje laten maken omdat de klachten blijven aanhouden & het was ook al 6jaar geleden !

Op woensdag 1.04.15 ging ik terug langs bij de huisarts ( die ook het uitstrijkje gemaakt had ) omdat ik last had van doorbloedingen (alweer!) & dit zonder gemeenschap te hebben gehad , zodus ik dacht dat ik zwanger was aangezien ik dit bij mijn 2vorige zwangerschappen ook heb gehad (innestelbloed) , bleek de uitslag van de bloedtest negatief , maar had ze slecht nieuws over mijn uitstrijkje ; sterk afwijkende cellen gevonden , ASCUS (plaveicellen) , HPV test was raar maar waar negatief , maar aangezien mijn voorgeschiedenis & de verontrustende uitslag en mijn klachten ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog , ik ga langs maandag 20.04.15 ..

Er gaat gekeken worden met de microscoop & weefsel worden weggehaald voor biopsie ..

Ik kijk er enorm tegenop , vooral omdat ik bang ben voor de toekomst ik ben een jonge 20erig met twee kleine kindjes & weet niet wat ik moet .

Iemand hetzelfde meegemaakt ?

Reageer op: Baarmoederhalskanker?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.