- Anoniem30 september 2014 om 12:22
Ik ben al een tijdje op internet op zoek naar een antwoord op mijn vraag maar heb niet echt iets gevonden… Ik hoop hier meer succes te hebben.
Ik heb een vaste vriend waarmee vrijen erg ongemakkelijk gaat. Zodra hij bij mij binnen komt, krijg ik een brandende pijn vanbinnen en kunnen wij niet meer verdergaan. Ik dacht dat ik vaginisme zou hebben, maar ik heb me bedacht dat het misschien verband zou kunnen hebben met veelvuldige waterige afscheiding die ik al een tijdje heb. Ik doe soms zelfs maandverband in, omdat het anders genant wordt omdat er wel eens een natte plek achterblijft op de stoel als ik opsta. Ook ruikt het niet erg lekker.
Ik zat te denken dat dit een schimmelinfectie zou kunnen zijn, maar ik lees dat dit vaak gepaard gaat met jeuk, en dat heb ik weer niet. Ook loop ik al erg lang met de afscheiding.
Weet een van jullie hier meer over?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 september 2014 om 14:35Het kan een schimmelinfectie zijn maar ook een andere infectie.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisartsAnoniem1 oktober 2014 om 06:52Bedankt voor de reactie!
Ik kan over twee dagen pas bij mijn huisarts terecht maar ik maak mij echt verschrikkelijk veel zorgen. Slaap en eet er zelfs slecht door en heb continu een naar gevoel. Daarom ben ik hier gaan vragen of er mensen zijn die hier meer vanaf weten.
Maar het zou dus alsnog een schimmel kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2014 om 09:38Zoals ik al schreef: Een schimmelinfectie is mogelijk maar andere infecties zijn niet uitgesloten. Daar is zo op afstand helaas niet veel over te zeggen. Dat zal dan toch even onderzocht moeten worden.
Reageren