Home / Vrouwenzorg / rode afscheiding uit vagina, na ontlasting, vaak opgeblazen buik
Goedendag,
Na veel googelen kan ik toch geen antwoord vinden omdat mijn klachten net weer iets anders zijn.
Er zijn al veel vragen hierover gesteld maar ik hoop toch antwoord te krijgen op mijn vraag.
Al maandenlang heb ik na ontlasting rode afscheiding bij mijn vagina.
Ook heb ik al maanden last van vermoeidheid, opgeblazen buik, continu plassen, en veel last van gassen de hele dag door.(heel lastig)
Ik ben naar de huisarts geweest en er is een uitstrijkje gemaakt. Alles was goed.
Nu heb ik er nog steeds last van maar ik wil niet weer onnodig de huisarts bellen voor een afspraak over hetzelfde.
misschien is er een simpele verklaring voor?
Ik hoop van u te horen, voor advies.
Groetjes Chayenna
weet je eigenlijk heel zeker dat de rode afscheiding uit je vagina komt? Heb je hgeen pijnklachten tijdens het ontlasten?
hai Tandor,
Ja daar heb ik extra goed opgelet en dit komt wel uit mijn vagina.
Ontlasting gaat soms moeilijk maar de meeste last heb ik uren ervoor.(soms halve dag) dan is mijn buik zo opgeblazen.
ik vind ook dat ik vaker naar de toilet moet voor ontlasting. Vaker als normaal.
Ik vergeet erbij te vermelden dat er al naar mijn voedingspatroon is gekeken en de voeding is goed.
Hoe oud ben je?
Ben je ook al bij een gynaecoloog geweest?
32 jaar, en de huisarts heeft mij verder niet doorverwezen dus ben niet naar de gynaecologe geweest.
zou wel een optie zijn, ik heb er niet aan gedacht eigenlijk.
Ik zou je toch echt adviseren om bij de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog te vragen.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!