- Anoniem10 augustus 2014 om 20:09
Ik heb sinds een paar dagen bultjes rondom mijn vaginawand. Het doet pijn tijdens de seks en ook wanneer ik me afveeg op het toilet. Wanneer ik het aanraak doet het verder geen pijn maar het belemmert wel mijn zin in seks.. Wat kan dit zijn?
4 reactiesReagerenAnoniem10 augustus 2014 om 20:53Heb je toevallig laatst daar geschoren? en zo ja iets anders gedaan dan normaal? want als dat zo is kan het ook best zijn dat je irritatie hebt gekregen door het scheren. en anders zal ik even kijken als ze erger worden of afnemen
ReagerenJohn (moderator)
10 augustus 2014 om 20:57Zou je de bultjes misschien kunnen beschrijven? hoe zien ze eruit? Zijn het bultjes of blaasjes?
ReagerenAnoniem11 augustus 2014 om 10:39Heb er idd wel geschoren laatst. Maar doe dat wel vaker….je moet dus voorstellen dat er zich een paar pukkels op je vaginawand bevinden. Van die bolletjes.
ReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2014 om 15:11Had kan heel goed van het scheren zijn. Misschien had je het mesje eerder moeten vervangen of heb je juist een heel nieuw mesje gebruikt. Je zou een beetje sudocrème kunnen gebruiken. Gebruik de volgende keer met scheren een scheerolie of gewoon wat olijfolie. Scheren gaat dan makkelijker en je hebt veel minder kans op irritaties.
Reageren