Zoeken Vraag het forum

Seks lukt niet en deed pijn.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ben een meisje van 18 jaar oud en ben al sinds mijn 11e al ongesteld. Ik ben al paar jaar geleden ontmaagd. Ik heb al bijna een jaar een vriend. Wij hadden een poging tot seks, zijn piemel was goed stijf en mijn vagina was ook heel goed nat ik heel ontspannen, hij had een condoom om, maar toen hij probeerde om het erin te brengen lukte het niet en het deed hardstikke veel pijn, zijn eikel van zijn piemel zat er wel in maar de rest niet, we deden het nogmaals overnieuw maar het bleef pijn doen en het ging er niet in. Terwijl ik al paar jaar geleden al seks had en daar lukte het wel zonder pijn en moeite.

Weten jullie misschien wat er is of kunnen jullie mij misschien wat tips geven?

Groet x

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er kunnen meerdere oorzaken zijn. Ik denk dat je er goed aan doet om met deze klacht naar je huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Ik ben al namelijk paar keer naar de huisarts gegaan en hij zei tegen me dat het wel zou moeten lukken, want er was niks ergs aan mn vagina van binnen en buiten, maar naar weer paar keer proberen lukt het nog steeds niet…

Reageren
    John (moderator)

Dan is het verstandig om terug te gaan naar de huisarts en een verwijskaart te vragen voor de gynaecoloog.

Reageren
    Anoniem

Ben laatst nog naar gynaecoloog geweest heb een een inwendig onderzoek gekregen maar ze kunnen niks vinden 🙁 vind het zo jammer want wil wel graag mn seks hebben met mn vriend, misschien wat tips wat ik kan doen tijdens het proberen van seks ??

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan wel heel vervelend.
    Ik zou je willen aanraden om de volgende keer toch eens wat glijmiddel te gebruiken. Het kan best zijn dat je vagina nat oogt, maar van binnen toch te droog is. Heb je er met vingeren geen last van?

Reageren
    Anoniem

Nee, met vingeren doet het geen pijn. En we hebben ook geprobeerd om als hij mij even beft en het er daarna in te krijgen. Maar het blijft pijn doen en het gaat er maar niet in…

Reageren
    John (moderator)

Haal wat glijmiddel en probeer dat een keer uit.

Reageren
    Anoniem

Oke bedankt voor uw advies !

Reageren
Reageer op: Seks lukt niet en deed pijn.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.