- Anoniem25 juli 2014 om 21:07
Hallo,
Ben een meisje van 18 jaar oud en ben al sinds mijn 11e al ongesteld. Ik ben al paar jaar geleden ontmaagd. Ik heb al bijna een jaar een vriend. Wij hadden een poging tot seks, zijn piemel was goed stijf en mijn vagina was ook heel goed nat ik heel ontspannen, hij had een condoom om, maar toen hij probeerde om het erin te brengen lukte het niet en het deed hardstikke veel pijn, zijn eikel van zijn piemel zat er wel in maar de rest niet, we deden het nogmaals overnieuw maar het bleef pijn doen en het ging er niet in. Terwijl ik al paar jaar geleden al seks had en daar lukte het wel zonder pijn en moeite.Weten jullie misschien wat er is of kunnen jullie mij misschien wat tips geven?
Groet x
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juli 2014 om 21:32Er kunnen meerdere oorzaken zijn. Ik denk dat je er goed aan doet om met deze klacht naar je huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem25 juli 2014 om 21:50Ik ben al namelijk paar keer naar de huisarts gegaan en hij zei tegen me dat het wel zou moeten lukken, want er was niks ergs aan mn vagina van binnen en buiten, maar naar weer paar keer proberen lukt het nog steeds niet…
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2014 om 00:28Dan is het verstandig om terug te gaan naar de huisarts en een verwijskaart te vragen voor de gynaecoloog.
ReagerenAnoniem26 juli 2014 om 08:30Ben laatst nog naar gynaecoloog geweest heb een een inwendig onderzoek gekregen maar ze kunnen niks vinden 🙁 vind het zo jammer want wil wel graag mn seks hebben met mn vriend, misschien wat tips wat ik kan doen tijdens het proberen van seks ??
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2014 om 08:40Dat is dan wel heel vervelend.
Reageren
Ik zou je willen aanraden om de volgende keer toch eens wat glijmiddel te gebruiken. Het kan best zijn dat je vagina nat oogt, maar van binnen toch te droog is. Heb je er met vingeren geen last van?Anoniem26 juli 2014 om 11:19Nee, met vingeren doet het geen pijn. En we hebben ook geprobeerd om als hij mij even beft en het er daarna in te krijgen. Maar het blijft pijn doen en het gaat er maar niet in…
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2014 om 14:09Haal wat glijmiddel en probeer dat een keer uit.
ReagerenAnoniem26 juli 2014 om 15:12Oke bedankt voor uw advies !
Reageren