Zoeken Vraag het forum

vagina scheren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Altijd als ik mijn vagina scheer, komen er van die lelijke rode bulten en stoppels op.
    ik heb inmiddels het duurste scheermesje met de bijbehorende scheergel gehaald, maar toch blijven de rode plekken en stoppels maar komen.
    ik heb geen idee hoe ik hier van af moet komen, vind het namelijk erg lelijk..

gr

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als je met de groeirichting mee scheert, heb je er dan ook last van? Bij mij is het dan een stuk minder, al wordt het dan niet helemaal superglad.
    En na het scheren, insmeren met babyolie werkt bij mij ook wel tegen bultjes.

Reageren
    John (moderator)

Scheer je als je onder de douche staat. Door het warme water neemt de weerstand van de huid iets af. Scheer rustig Zorg dat je geen schuine bewegingen met het scheermes maakt. Maar altijd scheren in de richting van het verlengde van het handvat. Gebruik na het scheren olie of een vochtinbrengende crème of lotion.

Dat de stoppels komen is natuurlijk normaal. Haar groeit weer terug.

Reageren
Reageer op: vagina scheren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.