- Anoniem15 juli 2014 om 22:38
ik ben pas voor het eerst bij de gynaecoloog geweest en ik zou toen een spiraaltje laten zetten maar dit kon niet omdat mijn baarmoeder helemaal gesloten was. dit vond hij een beetje apart en had hij nog nooit gezien. ik vraag mij af hoe het kan dat mijn baarmoeder helemaal gesloten is.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 juli 2014 om 22:27Een baarmoedermond is op bepaalde momenten van de cyclus en bij bijvoorbeeld een zwangerschap stevig gesloten.
Reageren
Waar was je in de cyclus toen je bij de gynaecoloog was? M.a.w. wanneer was de eerste dag van de menstruatie?
En wat zei de gynaecoloog er verder over?Anoniem17 augustus 2014 om 20:47ik zou die week daarna ongesteld moeten worden maar de gynaecoloog vond het heel vreemd en de keer daarna zat ik in ongeveer dezelfde periode van me cyclus maar was die weer open en de gynaecoloog stond er echt verbaasd van.
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2014 om 23:36Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd dat je baarmoedermond gesloten was een week voor de menstruatie. Dat kan toch echt voor komen. Wellicht ben je de keer daarna toch net iets verder in de cyclus geweest.
Reageren