- Anoniem15 juli 2014 om 00:04
Ik ben 20 jaar en zit met een probleem
Ik heb de laaste paar menstruaties al last van bloed klontjes en behoorlijke klachten zoals krampen en hoofdpijn ..
Sinds vorige week heb ik antibiotica geslikt en ben toen ongesteld geworden omdat mijn pil niet meer werkte ik heb daarom even tijdelijk de pil laten staan nu had ik gisteren sex met mijn vriend Veilig !!! En toen had ik ineens bruine bloederige afscheiding na de sex en vanmorgen had ik ineens een hele klont oud donker zwart bloed
Kan iemand mij helpen wat dit misschien is ik heb namelijk nog geen kinderwens en als ik zo op internet zoek kom ik allerlei rare dingen tegen zoals innesteling bloed
Wie kan mij aub helpen
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 juli 2014 om 07:58[quote]Sinds vorige week heb ik antibiotica geslikt en ben toen ongesteld geworden omdat mijn pil niet meer werkte[/quote]Waarom denk je dat de pil niet meer werkte?
En waarom heb je de pil “even laten staan” ? en hoelang?Antibiotica heeft in principe geen invloed op de werking van de pil. Je hebt waarschijnlijk een tussentijdse bloeding gehad. Dat is niet vreemd bij pilgebruik. Het is heel goed mogelijk dat er wat bloed is achtergebleven in je baarmoeder. Dat komt er dan als bruine afscheiding en inderdaad als oud bloed uit. Dat dit na de seks gebeurde is waarschijnlijk omdat je baarmoederhals gestimuleerd is door de seks. Allemaal niets vreemds eigenlijk.
Reageren
Een innestelingsbloeding treedt ook niet gelijk na de seks op. Maar 1 tot 1,5 week later.