- Anoniem23 mei 2014 om 14:14
Hey iedereen ,
Ik maak me een beetje zorgen want ik kreeg gisteren last van lichte krampen in de onderbuik , wat redelijk normaal was omdat ik gisteren normaal ongesteld zou worden , Ik heb een 2 maand de pil gepakt en ben nu een maand gestopt , Met mijn vriend proberen we een kindje te krijgen maar gisteren rond de late namiddag ( na de buikkrampen ) ben ik een beetje bruin dik bloed verloren , letterlijk een paar druppels , wat ik raar vind omdat ik meestal heel hevige regels heb.
Nu ik deze morgend opstond had ik niets bloed meer verloren , heb tot nu 16u 15 gewoon een paar brokken slijmerig en heel donker bloed verloren , heb nog steeds lichte buikkrampjes maar niet al te hevig , Ik heb deze namiddag ook een zwangerschaps test gehaalt en die was negatief. Kan iemand me meer informeren , misschien hetzelfde voor gehad ?
Ik ben namelijk ongeduldig en nieuwschierig … Zou dit een zwangerschap kunnen zijn ? Of gewoon mijn regels dat een beetje naar de klus zijn door het stoppen van mijn pil ? Ps : 2de dag van men regels zijn normaal heel hevig.
Alvast bedankt Grtjs A.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
23 mei 2014 om 21:13Heel goed mogelijk dat je menstruatie iets in de war is door het stoppen met de pil. Wacht gewoon nog even enkele dagen af om te zien of je menstruatie nog doorzet.
Reageren