- Anoniem6 juni 2014 om 17:33
Sinds +- een week of drie heb ik brandende pijn in mijn vagina, gevolgd door af en toe jeuk, aparte afscheiding en een hele rode/warme binnenkant. De huisarts ging er vanuit dat het een schimmelinfectie was, kreeg 2 eitjes en een tablet maar het was nog niet over. Toen medicatie gebruikt tegen vaginose, bleek ook niet te helpen. Kweekje laten maken en daar kwam ook niets uit. Intussen verga ik nog steeds van de inwendige pijn, het is ook al naar de omliggende spieren getrokken en naar mijn schaambeen. Wanneer de dokter het inwendig (links) aanraakt schiet de pijn door tot onder mijn navel. Inmiddels voelt alles in mijn onderbuik gespannen en pijnlijk aan en ben ik constant misselijk, slap en duizelig en moet extreem vaak naar de wc. Pijnstillers helpen niets. Heb nu eindelijk een verwijzing gekregen voor de gynaecoloog, maar dat kon nog wel even duren.
Wat zou dit kunnen zijn? En wat kan ik doen tegen die spierspanning en verschrikkelijke inwendige pijn? Voel me echt zwaar beroerd..2 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2014 om 20:15Het kan een candida infectie zijn. Dat is ook een schimmelinfectie maar dan wel een hardnekkige. Goed om naar de gynaecoloog te gaan. Helaas zal er aan de overige klachten niet zo veel te doen zijn. Je zou een zitbad met kamille kunnen proberen en tegen de pijn paracetamol
ReagerenAnoniem7 juni 2014 om 09:39Paracetamol helpt niet, ibuprofen ook niet. Inmiddels naproxen 250g gekregen, het helpt iets maar niet veel. Vanochtend nog naar d huisartsenpost geweest omdat de pijn niet te harden was, ze konden alleen controleren of ik een blaasontsteking had (had ik niet, dacht ik zelf ook al). Verder geen koorts, maar die heb ik eigenlijk bijna nooit met ontstekingen. Had trouwens wel ontstekingscellen in mijn urine.
Inmiddels ook al last van darmkrampen/diarree gekregen. Ben het echt beu aan het worden 🙁
Reageren