Zoeken Vraag het forum

Kleine velletjes op clitoriskapje..?.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ging net naar de wc en zag ineens kleine witte dingetjes op dat stukje van het begin van je clitoris kapje naar t einde ervan. Ik dacht dat dit wc papier was, want ik heb tussen mijn schaamlippen ook altijd aan het einde van de dag wc papier restjes zitten (sorry klinkt heel vies).
    Ik probeerde het dus eraf te wrijven maar het bleken hele kleine velletjes te zijn?
    De velletjes zijn zo n 1 millimeter groot ofzo en ze zitten wel echt “vast” aan mijn huid.
    Ik kan ze er niet zomaar van af trekken, tenzij ik er echt aan ga zitten pulken.
    Ik heb verder geen last van jeuk of whatever en ook geen andere klachten.

Heb wel een paar dagen geleden gehad dat dat stukje ineens heel pijn deed en rood was zonder reden? Is nu weg.
    Ook heb ik 2 dagen achter elkaar een inleg kruisje in gehad omdat ik tegen het einde van mijn menstruatie zat, normaal draag ik die dingen nooit.

Btw ik was nooit met zeep of zo.

Iemand ook ooit zoiets gehad toevallig?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Mogelijk toch een irritatie. Verder niet aan pulken, eventueel wat sudocreme gebruiken. Voor de rest gewoon laten herstellen.

Reageren
Reageer op: Kleine velletjes op clitoriskapje..?.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.