- Anoniem6 mei 2014 om 07:05
Hallo,
Ik loop al langere tijd ca. 5 maanden met klachten.
Ik heb last van stekende buikpijn rechtsonderin mijn buik. Tevens verlies ik elke twee weken puur bloed. En wordt de pijn na elke bloeding erger.
Ik heb een CT-scan gehad met contrastvloeistof en inwendige echo’s. Uit deze onderzoeken kwam niets verontrustends volgens de Gynaecoloog. Alleen wat bloed in mijn buikholte en een Cyste op mijn rechtereierstok. Ik werd dus weer naar huis gestuurd met pijnstillers.
Heeft iemand ervaring met soortgelijke klachten of een idee van de oorzaak? Ik moet morgen weer naar de arts en hoop dan te kunnen aansturen op meer onderzoek aangezien de pijn mijn leven dusdanig beinvloed.
7 reactiesReagerenAnoniem6 mei 2014 om 07:17Ter aanvulling:
De steken zijn dagelijks aanwezig (verdeeld over de dag)
Seksueel contact doet pijn en de pijn verergert daarna.
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2014 om 08:51De oorzaak lijkt mij voor de hand liggend.
Reageren
[quote]Alleen wat bloed in mijn buikholte en een Cyste op mijn rechtereierstok[/quote] Waarschijnlijk is er dus al een cyste gesprongen. Die andere cyste kan de klachten veroorzaken.Anoniem6 mei 2014 om 09:13Hoi Tandor,
De Cyste is inmiddels al weer vanzelf verdwenen. De pijn blijft echter aanhouden.
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2014 om 13:52Ik denk dat je er toch goed aan doet om terug te gaan naar de gynaecoloog. Wanneer ben je er voor het laatst geweest?
ReagerenAnoniem6 mei 2014 om 16:01Ik ben er op 1 april voor het laatst geweest. Sinds die tijd al twee keer doorgestuurd naar de eerste hulp ivm het pure bloedverlies en de pijn. Ze konden toen niks anders doen dan Naproxen geven om het bloed in de buikholte op te laten lossen.
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2014 om 18:29Van de naproxen zal het bloed niet oplossen. Dat is een pijnstiller.
Reageren
Ik zou toch in ieder geval terug gaan n aar de gynaecoloog.Anoniem7 mei 2014 om 05:47Zoals hierboven aangegeven heb ik vandaag een afspraak bij de arts. Echter wil ik graag goed voorbereid zijn dus vandaar mijn vraag hier.
Betreft Naproxen, in een bepaalde dosis zorgt het wel degelijk voor het stoppen van het bloeden. Tevens is het inderdaad ook een pijnstiller.
Bedankt voor je reactie(s).
Reageren