Zoeken Vraag het forum

Stekende pijn en bloedverlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik loop al langere tijd ca. 5 maanden met klachten.

Ik heb last van stekende buikpijn rechtsonderin mijn buik. Tevens verlies ik elke twee weken puur bloed. En wordt de pijn na elke bloeding erger.

Ik heb een CT-scan gehad met contrastvloeistof en inwendige echo’s. Uit deze onderzoeken kwam niets verontrustends volgens de Gynaecoloog. Alleen wat bloed in mijn buikholte en een Cyste op mijn rechtereierstok. Ik werd dus weer naar huis gestuurd met pijnstillers.

Heeft iemand ervaring met soortgelijke klachten of een idee van de oorzaak? Ik moet morgen weer naar de arts en hoop dan te kunnen aansturen op meer onderzoek aangezien de pijn mijn leven dusdanig beinvloed.

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ter aanvulling:

De steken zijn dagelijks aanwezig (verdeeld over de dag)

Seksueel contact doet pijn en de pijn verergert daarna.

Reageren
    John (moderator)

De oorzaak lijkt mij voor de hand liggend.
    [quote]Alleen wat bloed in mijn buikholte en een Cyste op mijn rechtereierstok[/quote] Waarschijnlijk is er dus al een cyste gesprongen. Die andere cyste kan de klachten veroorzaken.

Reageren
    Anoniem

Hoi Tandor,

De Cyste is inmiddels al weer vanzelf verdwenen. De pijn blijft echter aanhouden.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er toch goed aan doet om terug te gaan naar de gynaecoloog. Wanneer ben je er voor het laatst geweest?

Reageren
    Anoniem

Ik ben er op 1 april voor het laatst geweest. Sinds die tijd al twee keer doorgestuurd naar de eerste hulp ivm het pure bloedverlies en de pijn. Ze konden toen niks anders doen dan Naproxen geven om het bloed in de buikholte op te laten lossen.

Reageren
    John (moderator)

Van de naproxen zal het bloed niet oplossen. Dat is een pijnstiller.
    Ik zou toch in ieder geval terug gaan n aar de gynaecoloog.

Reageren
    Anoniem

Zoals hierboven aangegeven heb ik vandaag een afspraak bij de arts. Echter wil ik graag goed voorbereid zijn dus vandaar mijn vraag hier.

Betreft Naproxen, in een bepaalde dosis zorgt het wel degelijk voor het stoppen van het bloeden. Tevens is het inderdaad ook een pijnstiller.

Bedankt voor je reactie(s).

Reageren
Reageer op: Stekende pijn en bloedverlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.