- Anoniem7 april 2014 om 19:54
Inmiddels na vele kuren en crèmes en zelfs een soatest weet ik het niet meer!
Ik heb de laatste tijd last van infecties waarbij ik de nodige pillen en crèmes heb gehad die deels hebben geholpen. Nu is het zo dat ik nergens last van heb alleen heel soms lichtelijk wat meer afscheiding dan normaal.
Nu is het zo dat als ik gemeenschap heb gehad (soms en niet altijd) lichtelijk bloeding heb die ik alleen terugzie op zijn penis. Ik weet dat het van mij afkomstig is. En iets meer afscheiding van mij dat wit doorzichtig is. Na de seks heb ik niet veel pijn maar wel wat bij de schaamlippen. T voelt lichtelijk branderig maar ook opgezwollen. Is het dan alsnog een infectie? Of moet ik verder kijken dan een infectie? Ik ben al meerdere keren bij de huisarts geweest en heb het idee dat hij het ook niet meer echt weet. Ik vind dit ook zeer lastig. Ik was me al niet meer met zeep en allerlei dingen die worden voorgeschreven en daarnaast let ik zelfs op voeding…..
Is het misschien hardnekkige schimmel en is dat wel te bestrijden?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 april 2014 om 20:06Lijkt toch op een infectie. Misschien doe je er goed aan om een verwijzing te vragen naar de gynaecoloog. Contactbloedingen duiden in de regel op infecties.
ReagerenAnoniem7 april 2014 om 22:56Oke ja ik heb ook wel het gevoel dag ik het nog heb. Alleen is het idee dat ik er niet van af kom frustrerend. Nooit heb ik er ooit last van gehad tot sinds paar weken. En ik weet dat het candida was wat ik eerder had, maar heb het idee dat de medicijnen elke x het zelfde zijn. Zijn er wel echt andere soort medicijnen dan die eitjes of pillen die je moet innemen? Smeerproducten Ookal gebruikt….. Als t aan mij lag nam ik wat in wat goed sterk is want dan weet ik tenminste dat het dan ECHT helpt….
Ja heb vele verhalen gelezen, maar kan vaak eruit halen dat een gynaecoloog ook niet altijd een oplossing is… Maargoed dan dat toch proberen.Bedankt overigens voor de reactie!
Reageren