- Anoniem6 april 2014 om 19:38
Ik ben nog maagd en probeer seks te hebben met mijn vriend, we hebben eens geprobeerd om het te doen maar zijn penis paste niet in me, hij zei dat het voelde of hij tegen een muur zat te duwen ermee. Toen hij me vingerde zei hij dat het lijkt of er een dikker stuk is in mijn vagina, als hij daar tegen komt met zijn vinger doet het ook pijn voor me, wat zou dit zijn? Gewoon mijn maagdenvlies wat hij kapot moet duwen of scheelt er iets met me? Hij zelf is geen maagd meer en heeft zoiets nooit meegemaakt..
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 april 2014 om 19:48Dat is dus het “maagdenvlies” . En daar zou hij dus doorheen moeten. En ja dat kan even pijnlijk zijn en ook bloeden. Bij sommige meisjes is het maagdenvlies iets dikker. Als het echt problemen oplevert, ga dan even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem6 april 2014 om 19:54Dankje voor het snelle antwoord! Toen hij me vingerde kon hij er gewoon met zijn vinger langsdoor, als hij het aanraakte deed het wel pijn voor me.. Is het maagdenvlies dan maar een klein stukje waar je toch langsdoor kan? Of zou het toch iets anders zijn?
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2014 om 20:30Het maagdenvlies is niet helemaal gesloten. Anders zou je nl niet kunnen menstrueren.
ReagerenAnoniem6 april 2014 om 20:45Sorry voor al de vragen maar waarom voelt dit dan zo hard en pijnlijk aan?
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2014 om 20:59Dit forum is om vragen te stellen.
Zoals ik al schreef: soms is het maagdenvlies iets dikker dan normaal. Daardoor is penetratie pijnlijker en moeilijker dan normaal. Ga even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem4 mei 2014 om 17:37Ik heb hetzelfde aan de hand, maar toen mijn vriend zijn penis in me duwde paste hij niet helemaal en het deed me zo veel pijn, maar er hing wel bloed op zijn eikel, betekend dit dat mijn maagdenvlies nu gescheurd is of scheelt er iets anders?
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 19:51Het is heel goed mogelijk dat je maadgenvlies gescheurd is. Dat is dan dus normaal.
ReagerenAnoniem7 mei 2014 om 13:48Wat vervelend voor je, ik herken de klachten. Heb je hier al eens over gelezen?
Reageren
http://www.medicinfo.nl/%7Bdd598982-7edb-4f14-8da7-8b6d88c41e5f%7D