Zoeken Vraag het forum

Eierstoklachten? Wie herkent dit verhaal..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn verhaal:
    Drie weken geleden kon ik amper lopen, zo veel steken in me zij.. ik er werd er gek van,,
    Ik naar de ha.. Ik had alle symtonen van een eierstokonsteking dus heb antibiotica mee gekregen..
    een week later was de pijn wel stukke minder maar ik had nog steeds pijn.. ze hebben een uitstrijkje gemaakt en bloed geprikt maar alles was oke, soa heb ik ook niet was ook goed.
    de pijn is er nog steeds.. ze gingen kijken of me spiraal wel goed zat, en ja die zat goed maar me baarmoedermond doet echt ongelofelijk zeer… ha heeft overleg gehad met de gyn, de gyn zei het kan idd de spiraal zijn die deze pijn afgeeft..
    Oke ik besloten me spiraal er uit te laten hale..
    Nu een paar dagen verder,, Heb ik nog steeds een drukkend gevoel op me linker eierstok, het lijkt net of er een steen opdrukt.. als ik loop lijkt het of er wat zit, ik word er gek van en ik voel me nog steeds ziek.. Ik heb as do pas een afspraak bij de gyn, voor een inwendige echo.. Ik ben heel benieuwd!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een cyste op je eierstok kunnen zijn. Die zal dan gevonden worden met de echo. Succes en beterschap.

Reageren
    Anoniem

Ik denk t ook.. Als ik er op druk dan verga ik van de pijn. En blijft t ff pijn doen.. Iig bedankt

Reageren
    Anoniem

Na twee en half jaar niet meer ongesteld te zij n geweest, ben ik na drie dagen, na het verwidjeren van me spiraal ongesteld geworden… En de druk in me buik is gelijk een stukke minder.. Wat een fijn gevoel zeg.!

Reageren
Reageer op: Eierstoklachten? Wie herkent dit verhaal..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.