- Anoniem7 februari 2014 om 09:08
Mijn verhaal:
Drie weken geleden kon ik amper lopen, zo veel steken in me zij.. ik er werd er gek van,,
Ik naar de ha.. Ik had alle symtonen van een eierstokonsteking dus heb antibiotica mee gekregen..
een week later was de pijn wel stukke minder maar ik had nog steeds pijn.. ze hebben een uitstrijkje gemaakt en bloed geprikt maar alles was oke, soa heb ik ook niet was ook goed.
de pijn is er nog steeds.. ze gingen kijken of me spiraal wel goed zat, en ja die zat goed maar me baarmoedermond doet echt ongelofelijk zeer… ha heeft overleg gehad met de gyn, de gyn zei het kan idd de spiraal zijn die deze pijn afgeeft..
Oke ik besloten me spiraal er uit te laten hale..
Nu een paar dagen verder,, Heb ik nog steeds een drukkend gevoel op me linker eierstok, het lijkt net of er een steen opdrukt.. als ik loop lijkt het of er wat zit, ik word er gek van en ik voel me nog steeds ziek.. Ik heb as do pas een afspraak bij de gyn, voor een inwendige echo.. Ik ben heel benieuwd!3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 februari 2014 om 13:03Het zou een cyste op je eierstok kunnen zijn. Die zal dan gevonden worden met de echo. Succes en beterschap.
ReagerenAnoniem7 februari 2014 om 22:14Ik denk t ook.. Als ik er op druk dan verga ik van de pijn. En blijft t ff pijn doen.. Iig bedankt
ReagerenAnoniem9 februari 2014 om 19:07Na twee en half jaar niet meer ongesteld te zij n geweest, ben ik na drie dagen, na het verwidjeren van me spiraal ongesteld geworden… En de druk in me buik is gelijk een stukke minder.. Wat een fijn gevoel zeg.!
Reageren