- Chiara27 juli 2013 om 18:09
Als 8 maanden proberen mijn partner en ik zwanger te worden. Ik was erg onregelmatig door het stoppen en nu dankzij teunisbloem olie capsules is het regelmatig naar 26/27/28.
Sinds ik de capsules neem ontdek ik midden in me cyclus dat ik erg veel witte afscheiding zie. Het ruikt niet raar, ik heb me vorig week voor chlamediya gecontroleerd en ik heb het gelukkig niet. Daarbij heb ik ook krampen, kan dit mijn vruchtbare dagen zijn? Het is wel vreemd, aangezien ik overal lees dat het ei-wit moet zijn en rekbaar. Wat ik heb is echt creme wit, en heel klein beetje plakkerig maa meer doordat het dik is. Ik weet dat over 2/3 dagen minder wordt. Zou iemand mij misschien willen geruststellen wat dit is?3 reactiesReagerenAnoniem26 september 2013 om 14:59Heb je al enig idee wat het is? Ik heb er nl ook last van…
ReagerenTandor126 september 2013 om 18:40Het lijkt er toch op dat het cervixslijm is. Halverwege je menstruatie vindt nl de eisprong plaats.
Vlak na de menstruatie
Het slijm is niet zichtbaar en geeft een droog gevoel. Naarmate de vruchtbare dagen naderen, wordt het langzaam zichtbaar en kun je een wat vochtiger gevoel hebben. Het slijm ziet er dan als volgt uit: troebel, wit, of gelig, dik, brokkelig, romig of kleverig en is niet rekbaar.Tijdens de vruchtbare dagen
Als de vruchtbare dagen aangebroken zijn, wordt het slijm glashelder, doorzichtig en erg elastisch. Het voelt nat en glibberig aan van onderen.Na de eisprong
Reageren
Wanneer de eisprong voorbij is, vermindert het slijm en wordt troebel of klonterig en niet rekbaar. Naar de menstruatie toe is er geen slijm zichtbaar en kun je een droog gevoel hebben.Anoniem12 januari 2015 om 20:20Ik heb er ook last van en kan nergens vinden hoe het net komt
Reageren