- Silke1 juni 2013 om 20:02
Hallo ik heb meer dan twee weken terug een uitstrijkje laten maken. Plus ook alles met de echo eens laten na kijken. Gewoon voor eens een grondig onderzoek zonder echte rede. Maar wanneer krijg ik die uitslag van het uitstrijkje eigenlijk? De dokter zij wel dat ik mij eigenlijk geen zorgen hoefde te maken maar iedere keer dat de telefoon gaan ben ik versteven van angs! Want ze moesten toch maar eens slecht nieuws brengen! Ben nog nooit zo bang geweest van mijn eigen telefoon. Ook niet echt gezond natuurlijk! Woon in belgie weet niet of het dan langer of korter duurt voor die uitslag. Maar weet iemand hoelang dit kan duren en wanneer ik terug een beetje kan ontspannen? Klinkt overdreven maar heb last van angstaanvallen als het over zulke dingen gaat.
4 reactiesReagerenMarie2 juni 2013 om 08:08Vervelend dat je zo angstig bent. Daar is maar een oplossing voor, de dokter bellen en vragen of er een uitslag van de test is en zo niet wanneer die uitslag te verwachten is. Dat geeft je duidelijkheid en voorkom je dat je onnodig angstig bent.
ReagerenKim3 juni 2013 om 12:04Ik had de uitslag na drie dagen. Bel gewoon even met je huisarts, die heeft de uitslag al lang binnen maar waarschijnlijk is alles helemaal goed, anders had hij al met jou contact opgenomen.
Kim
Reagerensilke9 juni 2013 om 13:30Heb vorige week de dokter gebeld en alles is goed 🙂 oef!
ReagerenKim9 juni 2013 om 15:11Fijn! 🙂
Reageren