- Ik11 februari 2026 om 20:54
Vandaag bij de huisarts geweest ivm contactbloedingen na seks.
Zij kon aan de vagina en baarmoedermond niks raar zien. Baarmoedermond was wel iets bedekt met bloed waarschijnlijk door de menstruatie die er aan zit te komen, dus helemaal juist beoordelen kon niet maar voor zo ver zag het er niet verontrustend uit.
Zij heeft wel voor de zekerheid een uitstrijkje gemaakt, ik kan volgende week bellen voor de uitslag.
Hoe groot is de kans dat er iets gevonden wordt als de uitstrijkjes van 30.35 en 40 jaar goed waren?
Dit wordt de langste wee van mijn leven…3 reactiesReagerenAnoniem11 februari 2026 om 22:47Hoi,
Wat vervelend en naar dat u ook last heeft van contactbloedingen na seks. Ik heb hier zelf helaas ook last van. Erg vervelend.
Ik ben zelf hiermee nog niet naar mijn huisarts gegaan, omdat ik het spannend en ongemakkelijk vind om hiermee naar de huisarts te gaan.Mag ik misschien vragen hoe uw vagina en baarmoedermond eruit ziet?
Reageren
Bij mij is het namelijk wat rood en het lijkt ook wel wat opgezwollen.Veertje12 februari 2026 om 12:23Aan de schrijfwijze van deze anoniem te zien betreft het hier de persoon die altijd om intieme foto’s vraagt.
Reageren
Stuur dus geen foto’s en wacht de uitslag van het uitstrijkje af.
Ikzelf heb meerdere uitstrijkjes gehad n.a.v. contactbloedingen en bij mij waren ze allemaal negatiefIk12 februari 2026 om 14:06Beste veertje dat idee kreeg ik ook.
Sowieso kan ik echt niet de baarmoedermond van mezelf zien… zo kundig ben ik niet haha….Stelt mij ergens een beetje gerust dat u dit ook al meerdere keren heeft moeten meemaken… het is toch die onzekerheid van de “ wat nou als”
Reageren