- Klachten baarmoeder15 mei 2013 om 19:36
In 2008 heb ik een abortus ondergaan, hier heb ik nooit meer last van gehad daarna, ook de bloedingen stopte vrij snel.
In mei 2010 ben ik bevallen van een zoontje, 4 weken te vroeg ivm voortijdig gebroken vliezen. Tijdens de zwangerschap ook in het ziekenhuis gelegen ivm laagliggende placenta.
In de december 2011 ben ik via een spoedkeizersnede ruim 6 weken te vroeg bevallen van een dochtertje. Ook hier weer een laagliggende placenta, nu echter een die niet met de baarmoeder omhoog werd getrokken en die zelfs met veel bedrust, voor dusdanige bloedingen veroorzaakte.
Per ongeluk na 2 maanden (andere pil werkte dus ook niet) weer zwanger geraakt wat na 11 weken beeindigd is in een spontane miskraam met dusdanig veel bloedverlies dat ziekenhuisopname nodig was.
Sinds de miskraam blijf ik klachten behouden tijdens menstruatie die ik eerder nooit gehad heb waardoor ik me zorgen maak of alles wel goed zit.Klachten zijn op dit moment:
Slapeloosheid en erg vermoeid
Zware bloedingen tijdens menstruatie met (eerder nooit gehad) bloedproppen
Opgeblazen buik (behalve de eerste week na het menstrueren)
Rugpijn (laag in de onderrug)
Vaak misselijk/hoofdpijn (algeheel niet 100% zeg maar)Heeft een van jullie ideeen welke richting ik op moet denken? Heb al zo lang in de ziekenhuizen gelopen tijdens de bevallingen en ook nu nog regelmatig met de kinderen.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 mei 2013 om 20:10Wat is er in het ziekenhuis gedaan naar aanleiding van de miskraam?
ReagerenKirsten18 mei 2013 om 20:24Alleen leegzuigen van de baarmoeder om bloedverlies te beperken.
ReagerenKirsten18 mei 2013 om 20:26Heb overigens een symptoom gemist zie ik ineens, had er eerst meer last van maar toch, opvliegers. Overigens ik ben momenteel net 24 jaar.
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2013 om 21:01Ik zou je willen adviseren om toch een afspraak te maken met de gynaecoloog. Misschien dat er alsnog een curettage moet worden uitgevoerd.
Reageren