- A16 januari 2018 om 09:10
Goedemorgen,
In januari 2017 kwam ik erachter dat ik ongewenst zwanger was. Hiervoor ben ik op 7 weken zwangerschap behandeld met een abortuspil.
1 week enorm veel gebloed en ook zeker het vruchtje eruit zien komen..
De 3 menstruaties hierna waren wisselend met af en toe heftige bloedingen tussendoor. Hierna stopte eigenlijk mijn menstruatie. Ik heb wel buikpijn, rugpijn en donkerbruin bloedverlies (niet genoeg om 1 tampon mee te vullen).
In 2017 ben ik hiervoor 2 keer naar de huisarts gegaan, die heeft me op een andere anticonceptie pil gezet, maar ook dit heeft niet geholpen.
Zowat elke maand een zwangerschapstest gedaan, telkens negatief.
In alle wanhoop heb ik in december de kliniek gebeld die mij behandeld hebben, het kon absoluut niks met hun behandeling te maken hebben.. t zal mn hormoonspiegel wel zijn.
Zijn er vrouwen die mijn verhaal herkennen? Ik word redelijk onzeker en her voelt of mijn artsen mij niet serieus nemen.
Ondanks dat ik op deze leeftijd nog niet klaar was voor een kind, betekend niet dat ik nooit kinderen wil. Ben erg bang dat ik onvruchtbaar word..1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 januari 2018 om 09:23Vraag aan je huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog voor verder onderzoek.
Reageren