- Onzeker meisje10 mei 2013 om 11:08
Hallo, ik ben een meisje van 15. Laatst was ik erg opgewonden en stopte ik een tandenborstel in mn kutje. toen ik weer wilde gaan zitten om me lekker klaar te vingeren, zat ik per ongeluk op de tandenborstel waardoor die heel diepin mijn vagona drong. Nu heb ik telkens buikpijn en pijn in mn vagina als ik ga zitten, lopem of opstaan.
Is er misschien iets mis of gaat het over een poosje wel weer over? Het doet echt heel veel pijn!Xx
6 reactiesReagerenD10 mei 2013 om 11:40Best even mee naar de dokter gaan, gewoon om zeker te zijn dat er niks verkeerd is.
En geen tandenborstels gebruiken, die dienen voor de tanden haha 🙂
ReagerenLana10 mei 2013 om 13:18Hai, de tandenborstel heeft waarschijnlijk hard tegen je baarmoedermond gestoten. Bloed je verder niet? kijk het nog even een paar dagen aan en als er geen verbetering optreedt, kun je altijd nog even een afspraak maken met de huisarts. En misschien een idee dat je een vibrator aanschaft. Die zijn wel geschikt om in je vagina te steken.
Groetjes
Reagerenhelpende hand10 mei 2013 om 13:59je kan het ook met je vingers doen dat weet je zeker dat je niks beschadigd:P of een vriend nemen
ReagerenOnzeker meisje11 mei 2013 om 08:23Ik bloedde niet maar het deed gewoon pijn in mn vagina en kheb nu gewoon constant pijn in m’n onderbuik.
Reageren
Een vibrator wil ik wel, maar ik weet niet waar ik die moet kopen.. Ik woon in een klein dorpje.Pleuntje11 mei 2013 om 12:56Vibrators kun je on-line en discreet bestellen, maar dan heb je een credit kaart nodig en ik denk niet dat jij op jouw leeftijd al een credit kaart hebt. Spreek eens af met een vriendin en ga een dagje winkelen in een grote(re) stad. Daar vind je ongetwijfeld winkels waar je een voor jou passend speeltje kan kopen.
Succes
Reageren