Zoeken Vraag het forum

Bobbel / bult links van clitoris.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje_Lilly

Hoi allemaal,

Ik heb weer wat ontdekt…. Ik ben nogal snel bang en denk ook altijd gelijk aan het ergste, maar ik hoop dat jullie er mij er mee kunnen helpen.
    Vorige week kwam ik er achter dat er aan de linkerkant, naast mijn clitoris en dan iets hoger, een bult onderhuids zit. Het is vrij hard en als ik het aanraak schiet het weg. Het is ongeveer 1,5 tot 2 cm groot. Als ik zegmaar zachtjes over mijn huid wrijf voel ik niets en er valt ook niets te zien. Maar pas als ik een beetje druk voel ik die bult. Ik ben best wel bang dat het wat ergs is maar ik hoop dat iemand weet wat het is. Ik ben namelijk pas 15 en wilde het eerst aan jullie vragen voordat ik het aan m’n ouders vertel of de dokter bel.

Alvast bedankt!

Groetjes, Lilly.

5 reacties
    Reageren
    Meisje_Lilly

Nog even een aan aanvulling: het doet geen pijn.

Reageren
    Meike

Een onderhuids vetbultje?

Reageren
    Nel

Ik heb datzelfde probleem ben 14 jaar en heb ook precies het zelfde alleen als ik de bult tussen me vingers doe doet echt zeer weet iemand wat dit is?

Reageren
    Pien

Klinkt als een ontsteking onderhuids. Probeer trekzalf.

Reageren
    Goudvis

Ik heb hetzelfde

Reageren
Reageer op: Bobbel / bult links van clitoris.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.