- Meisje_Lilly27 maart 2013 om 20:41
Hoi allemaal,
Ik heb weer wat ontdekt…. Ik ben nogal snel bang en denk ook altijd gelijk aan het ergste, maar ik hoop dat jullie er mij er mee kunnen helpen.
Vorige week kwam ik er achter dat er aan de linkerkant, naast mijn clitoris en dan iets hoger, een bult onderhuids zit. Het is vrij hard en als ik het aanraak schiet het weg. Het is ongeveer 1,5 tot 2 cm groot. Als ik zegmaar zachtjes over mijn huid wrijf voel ik niets en er valt ook niets te zien. Maar pas als ik een beetje druk voel ik die bult. Ik ben best wel bang dat het wat ergs is maar ik hoop dat iemand weet wat het is. Ik ben namelijk pas 15 en wilde het eerst aan jullie vragen voordat ik het aan m’n ouders vertel of de dokter bel.Alvast bedankt!
Groetjes, Lilly.
5 reactiesReagerenMeisje_Lilly27 maart 2013 om 20:43Nog even een aan aanvulling: het doet geen pijn.
ReagerenMeike28 maart 2013 om 12:15Een onderhuids vetbultje?
ReagerenNel21 juni 2013 om 13:30Ik heb datzelfde probleem ben 14 jaar en heb ook precies het zelfde alleen als ik de bult tussen me vingers doe doet echt zeer weet iemand wat dit is?
ReagerenPien21 juni 2013 om 14:02Klinkt als een ontsteking onderhuids. Probeer trekzalf.
ReagerenGoudvis26 juni 2021 om 00:55Ik heb hetzelfde
Reageren