- Tess7 december 2012 om 00:19
Hallo,
Ik voel sinds een paar weken onder mijn linkerschaamlip (ter hoogte van mijn clitoris) een bult zitten. Deze kan je niet vastpakken, want dan schiet hij weg. Het doet ook totaal geen pijn. Ik vroeg me alleen af wat dit was en of meerdere mensen dit hebben? Ik maak me er wel druk over.
Ik ga alleen liever niet meteen naar de huisarts omdat ik enigszins hypochondrisch ben, en ik bang ben dat wanneer ik te vaak om neits ga (ik maak me dus heel snel druk over kleine dingen mbt mijn lichaam), ze me niet meer serieus nemen wanneer er wel echt iets is.
Kortom: is dit is waar ik me druk over moet maken?
Ps.
Aan de rechterkant zit zo’n zelfde bultje, maar dan minder groot. Het zijn geloof ik geen lymfeklieren, want die zitten in je lies niet op de plek waar die bulten zitten.5 reactiesReagerenAnoniem7 december 2012 om 11:58Je bedoelt niet de Klier van Bartholin?
ReagerenQuote7 december 2012 om 11:59Tess27 december 2012 om 23:16Nee, het is niet de klier van Bartholin. Het zit hoger, zegmaar. Het zijn nu ook twee bultjes (die beiden wegschieten wanneer ik erop druk), eentje bij mijn rechterschaamlip en eentje bij mijn linkerschaamlip. Ze doen beiden geen pijn (en zijn geloof ik ook constant qua grootte), maar ze zaten er voorheen niet.
ReagerenMeisje_Lilly1 april 2013 om 11:19Ik heb dit precies hetzelfde en vraag me echt af wat het is.. Ben je al naar de dokter geweest?
ReagerenMaja1 april 2013 om 15:10Puistjes?
Reageren